۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۱۶۳۰۱
مسؤول خادمان موکب علی ابن باقر خبر داد؛

ساماندهی بانک اطلاعاتی خادمین موکب علی ابن باقر کاشان

ساماندهی بانک اطلاعاتی خادمین موکب علی ابن باقر کاشان
اصفهان - سروش از ساماندهی بانک اطلاعات خادمین موکب علی ابن باقر(ع) شهرستان کاشان بزرگترین موکب زیر مجموعه سپاه قدس در کربلا معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا سروش شامگاه جمعه در گردهمایی توجیهی خادمین موکب علی ابن باقر(ع) که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و استعداد‌های خادمان، بهره وری از تخصص‌ها و تجربه خادمان و مشخص شدن شرح وظایف کارگروه‌ها از جمله اهداف ساماندهی بانک اطلاعاتی موکب علی ابن باقر(ع) کاشان است.

وی به اعزام پنج مرحله‌ای خادمان موکب علی ابن باقر به کربلا معلی اشاره کرد و افرود: نخستین گروه از خادمان موکب در تاریخ پنجم شهریور و دومین گروه دهم شهریور و گروه‌های سوم تا پنجم طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ شهریور به کربلا معلی اعزام خواهند شد.

سروش همچنین از پذیرش زائرخادم در موکب علی ابن باقر(ع) در کربلا معلی خبرداد و افزود: زائرانی که در کربلا قصد خدمت به زائران اربعین حسینی در موکب علی ابن باقر (ع) را داشته باشند پذیرش خواهند شد.

وی همچنین به لزوم ثبت نام خادمان موکب علی ابن باقر (ع) کاشان در سامانه سماح «https://samah.haj.ir» تأکید کرد و افزود: موکب علی ابن باقر (ع) برای ثبت نام زائران در سامانه سماح هیچ مسؤولیتی ندارد و خادمان شخصا باید اقدام به ثبت نام کنند.

مسؤول خادمان موکب علی ابن باقر (ع) گفت: بعد از ثبت نام اولیه و ثبت نام تکمیلی، برای زئران کارت و شماره زوار ثبت می‌شود که این شماره برای اعزام به عراق و مراحل رفت و برگشت ضروری است.

سروش همچنین از اجرای ارزشیابی خادمان موکب علی باقر (ع) خبرداد و گفت: نظم و انضباط خادمان در استفاده از کاور‌های ویژه هر بخش، نصب اتیکت، عکس، مسؤولیت، براساس شرح وظایف هر یک از خادمان ارزشیابی خواهد می‌شود.

وی به لزوم فعالیت‌های گروهی در موکب علی ابن باقر (ع) کاشان اشاره کرد و با تأکید بر رعایت سلسله مراتب و پرهیز از کار‌های جزیره ای، افزود: از هر یک از خادمان براساس تخصصی که دارند در راستای اهداف موکب استفاده خواهد شد.

مسؤول خادمان موکب علی ابن باقر (ع) داشتن سعه صدر، اخلاق و اخلاص برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: خادمی که در تراز نوکری اباعبدالله الحسین است در مقابل زائران خسته از راه رسیده باید سعه صدر و آستانه تحمل بالایی داشته باشد.

سروش همچنین هزینه مسافرت رفت و برگشت هریک از خادمان به کربلا معلی را حدود ۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ ۷۰۰ هزار تومان نقد و ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه با یک ماه تنفس در ۴ قسط ۵۰۰ هزار تومان برای خادمان موکب پیش بینی شده است.

محمد محبی زاده مدیر اجرایی موکب علی ابن باقر (ع) کاشان نیزاز ارائه تسهیلات قرض الحسنه به خادمان موکب علی ابن باقر (ع) خبر داد و گفت: با اقداماتی که انجام شد درصد بالایی از هزینه‌های مسافرت خادمان موکب در قالب تسهیلات وام قرض الحسنه تامین شده است.

وی به لزوم همکاری همگانی خادمان موکب مردمی علی ابن باقر (ع) کاشان با واحد نذورات موکب برای جمع آوری نذورات و رفع کسری منابع مالی موکب اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد خیرین شهرستان که برای کمک به زائران اباعبدالله الحسین همیشه آماده و پا به رکاب هستند، موکب علی ابن باقر (ع) را یاری کنند.

لازم به ذکر است در پایان گردهمایی توجیهی خادمین موکب علی ابن باقر (ع) نشست حلقه‌های کارگروه‌های تخصصی ایجادی، پشتیبانی، فنی، خدمات، تبلیغات، پذیرایی و پذیرش برگزار و برنامه‌های خود را در کربلا معلی مرور کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
سلام خسته نباشید لطفا آدرس محل اسقرار موکب در کربلا ر ا به شماره 09125503551ا واتساب فرمایید یا واتساب موکب در ایران را ممنون میشم باید حتما باایشان‌تماس بگیرم
1
0
حمید رضا عزیزی
United States of America
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
لطفا محل استقرار را مشخص بفرمایید
0
0