۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۱۶۳۳۳
مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت صاحب‌الزمان اصفهان تأکید کرد؛

لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی

لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی
اصفهان - سرهنگ شکیب فر به لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ محسن شکیب فر در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی که به مناسبت روز خبرنگار در حسینیه شهدای پاسدار بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، بر تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی توسط رسانه‌های شهرستان کاشان تأکید کرد.

وی افزود: خبرنگاران، روابط عمومی‌ها و فعالان فضای مجازی کاشان با اتحاد و ارتباط با دستگاه‌های اداری شهرستان در امر اطلاع رسانی با استفاده از سه ویژگی سرعت، دقت و صحت در خبر می توانند برای نظام مثمر ثمر باشند.

شکیب فر همچنین به لزوم تشکیل هیات‌های اندیشه ورز رسانه‌ای در شهرستان کاشان تاکید کرد و اظهار داشت: با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز رسانه‌ای در شهرستان، خبرنگاران با کمک مدیران و مسؤولان شهرستان نسبت به رفع مشکلات جامعه و مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در ادامه به معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید سد محمد حسین نواب شهید شاخص خبرنگارشهر رضائی از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: شهید سید محمد حسین نواب نزدیک به ۲۰ سال در بوسنی در حوزه خبر فعالیت داشت.

به گفته وی هر یک از خبرنگاران با قلم، دوربین، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری که دراختیارشان قرار دارد می‌توانند در تشکیل دولت اسلامی نقش مهمی داشته باشند.

شکیب فر ابراز امیدواری کرد رسانه‌ها و خبرنگاران بتوانند رسالت حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا را به درستی برای نسل نوجوان و جوان امروز و نسل‌های آینده تبیین و در سراسر دنیا ترویج کنند.

لازم به ذکر است، در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی که به مناسبت روز خبرنگار در حسینیه شهدای پاسدار بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزارشد از تعدادی خبرنگاران شهرستان کاشان در حوزه بسیج رسانه کاشان تقدیر و تجلیل شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات