۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۱۶۳۸۱

انتقاد نماینده ولی فقیه در خوزستان از دخالت برخی نمایندگان در انتصابات

انتقاد نماینده ولی فقیه در خوزستان از دخالت برخی نمایندگان در انتصابات
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع عزاداران خرمشهری در مسجد جامع شهرستان با اشاره به اهمیت نهضت حسینی، اظهار داشت: اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مصداق کسانی هستند که خدای متعال بر آن‌ها نعمت را تمام کرده و ما هر روز در نماز پنجگانه خود طلب رسیدن به این انوار الهی را از پروردگار عالم می‌خواهیم.

وی معرفت و شناخت امامت را مهم دانست و عنوان کرد: ایستادگی در راه امامت، از مسائل مهمی است که در طول تاریخ افراد زیادی در آزمون آن موفق نبودند و بر همین اساس همواره یاران ائمه اطهار اندک بوده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه باید بر اصول و معرفت خود ایستادگی کنیم، گفت: ایستادگی در مسیر پرخطر ولایت مهم است و همه باید برای عاقبت بخیری در این مسیر تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در قسمت دیگر از سخنان خود، تصریح کرد: اخیرا در آبادان و خرمشهر در رابطه با شخص بنده شایعاتی مطرح شده که در انتصابات دخالت و سفارش می‌کنم، بنده مطلقا این مساله را رد و تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده هیچگاه به خود اجازه نمی‌دهم که در انتصابات دخالت کنم و حتی در دو مورد که بعضی از مسئولان از بنده نظر خواستند ورود نکردم و حتی از پیشنهاد‌های خودم، برگشتم.

امام جمعه اهواز گفت: دخالت در انتصابات برای انجام رسالت ما مفید نیست، البته گاهی اوقات نظر از ما می‌خواهند که ما سعی داریم حتی نظرات خودمان را اعلام نکنیم، البته اگر متوجه شدیم که افراد پیشنهادی صلاحیت‌های اخلاقی و اجرایی را ندارند، ایستادگی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سه مرتبه خطاب به نمایندگان فرمودند که در انتصابات دخالت نکنند، اما متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند، اگر اعتقاد به ولایت و رهبری دارند، چرا دخالت می‌کنند و از این اداره به آن اداره می‌روند؟

وی افزود: مصلحت در این است که در هیچ انتصابی دخالتی صورت نگیرد و من تعجبم از بعضی از نمایندگان است که به چه جرأتی دستور رهبری را عمل نمی‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنده هیچگاه در انتصابات سفارش و یا دخالت نکرده و در آینده هم نخواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در پایان از مردم خواست که در انتخابات خود دقت لازم را داشته باشند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات