۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۴۰۴
طایفه ایزدی های عراق:

داعش امتداد دشمنان امام حسین (ع) است/ هر سال محرم عزاداری می کنیم

داعش امتداد دشمنان امام حسین (ع) است/ هر سال محرم عزاداری می کنیم
طایفه ایزدی های عراق از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین (علیه السلام) برای سومین بار متوالی در استان نینوا خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، طایفه ایزدی های عراق از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین (علیه السلام) برای سومین بار متوالی در استان نینوا خبر داد.

علی حامد رشو، مسئول موکب گفت: مراسم عزاداری در منطقه خانصور در منطقه سنجار در غرب استان نینوا، از اول تا دهم ماه محرم برگزار می شود.

وی افزود: هدف از احیای شعائر حسینی این است که امام حسین (ع) در راه انسانیت، به دست بدترین قدرت های شرور و طاغوتی به شهادت رسید و حرم و اهل بیتش به اسارت رفتند.

علی حامد ادامه داد: کشتار و اسارت ایزدی ها به دست گروهک های تروریستی داعش، امداد همان دشمنانی است که خون های پاک اهل بیت (علیهم السلام) را ریختند.

موضع گیری آیت الله سیستانی در دفاع از عراق باعث شد در امنیت و آرامش زندگی کنیم

از سوی دیگر عثمان داود قاضی دادگاه سنجار با بیان اینکه آیت الله سیستانی نقش بزرگی داشتند، افزود: موضع گیری شریف ایشان در دفاع از عراق به ویژه ایزدی ها، باعث شد در امنیت و آرامش زندگی کنیم؛ چراکه ایشان از ما دفاع کردند و بهترین فرزندان خود را برای آزادی عراق و سنجار از لوث وجود داعش تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: مشارکت آیت الله سیستانی در آزاد سازی زنان اسیر شده وحمایت از آوارگان در حافظه تمامی خیرین جهان به ویژه ایزدی ها که فرزندان مرجعیت دینی هستند، باقی خواهد ماند./۹۸۸

ارسال نظرات