۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۴۲۶
یادداشت؛

طرح آمریکایی راه اندازی جنگ ۳۰ ساله

طرح آمریکایی راه اندازی جنگ ۳۰ ساله
حل درست قضیه داعش مدیریت استراتژیک و توانمندی ولایت فقیه برای جلوگیری از فتنه بزرگ در این قرن را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر مجتهدزاده معاون سیاسی اجتماعی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در یادداشتی با عنوان «طرح آمریکایی راه اندازی جنگ 30 ساله» به تبیین پشت پرده پیدایش و حضور داعش در مناطق مختلف پرداخته است.

متن این یادداشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین»

به بهانه برگشت به وطن اسلامی شهدای بی سر و اربا اربا شده توسط تکفیری ها و مزدوران خبیث استکبار جهانی و صهیونیست های جنایتکار و مکار؛ این یادداشت تقدیم می گردد.

چند سال قبل یازده مقام آمریکایی اعلام کردند، جنگ مذهبی جدید 30 ساله شروع شده است!!! به حکایت تاریخ؛ 400 سال پیش در اروپا بین مسیحی های کاتولیک و مسیحی های پروتستان جنگی 30 ساله به وقوع پیوست، عده ی زیادی در این سی سال کشته شدند. نسل بعد که آمد از دین و مذهب از اصل متنفر شد وگفت: نه کاتولیک نه پروتستان، کل کلیسا، انجیل و مسیحیت کنار برود. دوره سکولاریسم و کنار گذاشتن دین شروع شد.

با الگو از همین برنامه داعش فعال و طرح جنگ 30 ساله آغاز شد. داعش به شهر دیرالزور سوریه نزدیک بغداد رسید. ریچارد هاوس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد: جنگ مذهبی 30 ساله شروع شد، یعنی قرار است 30 سال در منطقه کشورهای اسلامی جنگی عظیم رقم بخورد تا اسلام نابود شود. ریچارد سیاست‌های درازمدت جهانی را ترسیم می‌کند وارتباطی به جناح های درون امریکا ندارد. برنامه امریکایی ها تکرار قتل و غارت و جنگ مذهبی بین مسلمانان بود. قرار بود اهل سنت با مدیریت داعش و شیعیان با مدیریت حزب الله لبنان آن قدر از هم بکشند، تا نسل بعدی مسلمانان از مذهب متنفر شود و اعلام کند نه شیعه و نه سنی، کل قرآن، مسجد و اسلام را جمع کنید ؛ هیچ مذهبی نمی خواهیم.

تابستان سال 93 خبر هجوم داعش منتشر شد. مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیمارستان بستری بودند؛ به آیت الله اراکی (حفظه الله) دبیر مجمع تقریب مذاهب فرمودند: بگویید همه علمای شیعه و سنی در سراسر جهان در تهران جمع شوند و وضعیت این فتنه را تبیین و واقعیت امر را گزارش دهید. جلسه ای با حضور علمای اهل سنت و شیعه در هتل دهکده المپیک تشکیل شد. آقای ولایتی بخشی از این توطئه را توضیح داد، استاد عباسی سوابق جنگ مذهبی را تبیین کرد. علمای اهل سنت و شیعه از وسط مجلس صدایشان در آمد، فریاد زدند؛ چرا اینها را در شبکه ماهواره ای اعلام نمی کنید که مردم بدانند. این فتنه بزرگ که امریکایی ها در سوریه راه انداخته اند، علیه اسلام است علیه بشار اسد نیست. پایان جلسه مصوب شد که اول سال 94 شیعه علیه این قضیه موضع بگیرد و سال 95 اهل سنت موضع گیری نماید. سال 1394 در شهر مقدس قم به دستور آیت الله العظمی مکارم شیرازی همایش سه روزه مبارزه با تکفیر با حضور علمای اهل سنت برگزار شد. در بیانیه پایانی همایش تاکید شد هر کس به مقدسات اهل سنت توهین کند از شیعه بیرون است، با این مطلب جریان شیعه انگلیسی هم کنترل شد.

علماء سال بعد به دیدار حضرت آقا رفتند؛ حضرت آقا واژه تشیّع انگلیسی را در این همایش و سخنرانی های دیگر رسماً وارد مفاهیم سیاسی کشور کردند و فرمودند: که هر کس به اسم شیعه و دفاع از شیعه به اهل سنت توهین کند؛ آب به آسیاب دشمن ریخته است.

علمای اهل سنت دیدند که اراده شیعه برای خنثی کردن این فتنه زیاد است سال 95 نوبت اهل سنت بود. همایش بعدی در چچن برگزار شد. چون عمده رهبران و فرماندهان داعش و القاعده از چچن بودند. به مدت 4 روز از 4 شهریور سال 95 این همایش برگزار شد. نتیجه این شد که وهابیت که شیعه را تکفیر می‌کند از اهل سنت بیرون است. علمای اهل سنت وهابیت را از اهل سنت اخراج کردند. این پیروزی ده‌ها برابر پیروزی نیروهای دفاعی ما در سوریه و جاهای دیگر ارزش داشت که متأسفانه رسانه‌ها درباره مدیریت حضرت آقا در خنثی کردن این فتنه اطلاع‌رسانی نکردند و مانور زیادی ندادند.

اهل سنت اعلام کرد وهابیت که 5 میلیون نفر بیشتر نیستند از اهل سنت نمی باشند. سپس یکی از سران وهابیت یک هفته در تلویزیون به بزرگان الازهر ناسزا می گفت که چرا ما را از اهل سنت بیرون انداختید. از آن پس وهابیت به عنوان اسلام آمریکایی معرفی شد. پیروزی عظیمی که ایران توانست با سرپنجه تدبیر حضرت آقا و مدیریت مجمع تقریب مذاهب این فتنه را مدیریت کند؛ بزرگان شیعه و سنی آمدند این تیغ دولبه تکفیر و این فرقه‌گرایی را قطع کردند.

این پیروزی عظیم که 400 سال پیش پاپ در واتیکان، نتوانست بین کاتولیک و پروتستان ها وحدت ایجاد کند را امام المسلمین که در بیمارستان بود، ایجاد کرد. (علماء مدعو در همایش چند نفر چند نفر با ماشین به دیدار حضرت آقا می‌رفتند) آقا به آنها می‌فرمودند: «توجه کنید که دعوا بر سر اصل اسلام و قرآن است. دعوا بر سر شیعه و سنی نیست. همه‌تان بروید و این فتنه را جمع کنید. اختلاف‌ها را کنار بگذارید». شیعه این تیغ گاز انبر را زد، اهل سنت هم تکفیری های وهابی را زد و به لطف الهی دو تیغه گاز انبر زده شد.

با این وصف، عوامل خارجی یا همان جریان لیبرال و اصلاح‌طلب در داخل کشور به صراحت دفاع در سوریه و عراق را منع می کردند و نظام را به چالش می کشیدند که چرا در سوریه می‌جنگید؟پاسخ روشن بود چون؛ ارباب‌های آمریکایی شان برای نابودی اسلام چنین طرح‌هایی تدوین و پیاده نظام شان این نیروها بودند، با اینکه می‌گویند ما اصلاح‌طلب هستیم، ولی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در سال 96 علنی و صریح به شهدای مدافع حرم توهین کرد و گفت: شما خشونت‌طلب هستید و می‌خواهید جهان را با جنگ و کارهای این چنینی پیش ببرید.

با همه تلاش های دشمنان داخلی و خارجی؛ حاج قاسم در سال 96 گفت: که ما 3 ماه دیگر بساط داعش را جمع می کنیم. این قدرت و صلابت به پشتیبانی کار فکری وموفقیت مرجعیت شیعه و علمای سنی بود. در این برنامه مرجعیت اهل سنت توانست جلوی تکفیر مسلمین را بگیرد. البته با هزینه حدود 3200 الی 3300 نوجوان رشید ما که در سوریه و عراق شهید شدند. شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی سال ۹۶ موفق شد با نیروی قدس و جبهه متحد نیروهای مقاومت، بساط داعش را در خاک سرزمین های اشغال شده، جمع کند. بعد از این ماجرا فرمانده نیروهای هوافضای سپاه سردار حاجی زاده در جلوی دوربین رسانه ها گفت: جنگ ۳۰ ساله را که می خواست همه جهان اسلام را به آتش بکشد در ۳ سال جمع کردیم.

حل درست قضیه داعش، مدیریت استراتژیک وتوانمندی ولایت فقیه، برای جلو گیری از فتنه بزرگ در این قرن را به نمایش گذاشت، مدیریت ولایت فقیه در واقع توانمندی های نظریه ولایت و امامت در اسلام است. مدیریت، یعنی مدیریت حضرت روح الله یعنی مدیریت حضرت سید علی. امامین انقلاب ارتشی از نیروهای مسلح و مردمی درست کرده اند که بعد 43 سال؛ کفار و مشرکین و ملحدین و منافقین از صلابت و توانایی فوق العاده آن حیران و در مقابله با آن ناتوان اند.

جریان لیبرال می‌خواهد این موضوع مهم را کوچک نشان دهد، مثل نهضت آزادی که در دفاع مقدس که خرمشهر در دست عراقی ها بود می گفت؛ جنگ را رها کنید [و با صدامی که بخش های زیادی از کشور را اشغال کرده بود] صلح کنید. آن روز می‌دانستیم این‌ها ستون پنجم آمریکا هستند.

امروز هم هر قدر لیبرال‌ها دست و پا بزنند و بخواهند مسئله مدافعان حرم را کوچک و بی‌اهمیت نشان دهند که چرا به سوریه، عراق و جاهای دیگر رفتید و یا بخواهند مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را کمرنگ یا کاری کنند که به فراموشی سپرده شود، کاری از پیش نخواهند برد.

ارسال نظرات