۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۱۶۴۲۷
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی انجام شد؛

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی
اصفهان – فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از توزیع بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم عاشورای حسینی در کاشان در گفتگو با خبرنگاران، ارزش ریالی هربسته معیشتی را ۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع برای این تعداد بسته معیشتی بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی این تعداد بسته معیشتی در ۵۷ محله شهرستان کاشان توسط نیروی مقاومت بسیج شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ اکبری رسیدگی به محرومین و نیازمندان جامعه را در اولویت فعالیت‌های بسیجیان دانست و با اشاره به اقدامت گسترده بسیج در این زمینه یادآور شد: پنجمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در سال جاری قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

به گفته وی پیش از این سه مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان کاشان در ایام تعطیلات نوروز، ماه مبارک رمضان و رحلت امام خمینی (ره) برگزار شده است و چهارمین مرحله آن هم اکنون در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان یادآور شد: طی چهار مرحله رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان کاشان ۲۰ هزار بسته معیشتی شامل ۷ قلم کالا‌های اساسی برنج، روغن، ماکارانی، مرغ، نخود، لوبیا و عدس به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال بین نیازمندان کاشان توزیع شده است.

سرهنگ اکبری در ادامه از برگزاری مراسم عزاداری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان با انجام چهار ویژه برنامه در دهه دوم محرم خبرداد و افزود: مراسم عزاداری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان از امروز صبح روز عاشورا با اجتماع بزرگ زنان و دختران عاشورایی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان آغاز شده است.

وی برگزاری ویژه برنامه سرداران شهید کاشان شهید زارع مجرد، شهید پکوک و شهید حسین صنعتکار، قائم مقام لشکر هشت نجف اشرف و فرمانده گردان تخریب و ویژه برنامه لشکر فاطمیون و ویژه برنامه احلی من العسل ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول را از جمله ویژه برنامه‌های هیات رزمندگان اسلام کاشان در دهه دوم محرم اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات