۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۶۵۵۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت دفاع و حراست از مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی جامعه

ضرورت دفاع و حراست از مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی جامعه
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت حراست از مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی جامعه تأکید کرد و گفت: برای دفاع و حراست از این مرزها باید به اعتقادات خودمان محکم تکیه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع پرسنل فرماندهی مرزبانی استان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: یکی از شیوه های آن امام همام برای تربیت، پیام رسانی و هدایت مردم شیوه دعا بود که برخی از دعاهای آن حضرت به صورت صحیفه سجادیه به ما رسیده است.

وی بر ضرورت دفاع و حراست از مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی جامعه تأکید کرد و افزود: برای دفاع و حراست از این مرزها باید به اعتقادات خودمان محکم تکیه کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز دنیای استکبار و استعمار از شیعه بسیار هراسان و عصبانی و به دنبال مقابله با نقاط قوت شیعیان است، بیان داشت: آن ها به این نتیجه رسیدند که در میان مذاهب، تنها مذهب شیعه دارای منطق، شهامت، شجاعت و تز مبارزه با استکبار و استعمار است و به همین دلیل نسبت به ما بسیار حساس هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که استکبار و استعمار در دلشان نسبت به ما خشم بسیار دارند اما نمی توانند کاری انجام دهند، گفت: امروز دشمنان در برابر عظمت شیعه، ذلیل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که مجموعه مرزبابی باید نسبت به دیگر قوای مسلح صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: در مواجهه با بحران ها و ناامنی ها باید چاره جویی کنید و چاره جویی نیاز به دقت نظر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مرزها تنها آبی، خاکی و هوایی نیستند، افزود: قوانین و مقررات و احکام خداوند نیز مرزهایی هستند که نباید از آن عبور کرد و آنها را نادیده گرفت.

امام جمعه ساری با تأکید براین که انسان باید نسبت به مرزهای اخلاقی، معنوی و اعتقادی در زندگی بسیار تلاش کند، خاطرنشان کرد: همان طور که از سایر مرزها محافظت می کنیم باید از مرزهای روحی، معنوی و اخلاقی نیز حفاظت کنیم.

وی با بیان این که برای حفاظت و حراست از مرزهای روحی، معنوی و اخلاقی نیازمند معرفت هستیم، تصریح کرد: باید حدود و ثغور مباحث اخلاقی و احکامی را به خوبی بشناسیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات