۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۱۶۷۶۱

توصیه های نماینده ولی فقیه در خوزستان به خبرنگاران

توصیه های نماینده ولی فقیه در خوزستان به خبرنگاران
خوزستان_حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در بحث نقد نباید به سمت وسوی تخریب بریم، نکات مثبت دیده شود و در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در همایش روز خبرنگار اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح هسته ای است.

امام جمعه اهواز با اشاره به وظایف خبرنگاران در نشر اخبار بیان داشت: وظیفه نخست خبرنگاران نقد و نظارت است و معنای نقد با تخریب متفاوت است؛ ما در نظام اسلامی زندگی می کنیم و وظیفه رسانه‌ها است تا درمقابل دشمن قدعلم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان داشت: در بحث نقد نباید به سمت وسوی تخریب بریم، نکات مثبت دیده شود و در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی افزود: در هر جایی که به سخنان امامین انقلاب عمل کرده‌ایم؛ موفق بودیم و در جایی که آسیب دیده‌ایم به بیانات امامین انقلاب توجه نداشته ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: تخریب به معنای قبول نکردن امتیازات و برجسته‌سازی ضعف‌ها‌ است.

امام جمعه اهواز ابراز داشت: به‌قدری برای دولت سیزدهم مین‌گذاری شده است که تا‌ دوسال نتواند به جایگاه واقعی خود برسد اما می‌بینیم که در یک‌سال اخیر چه خدماتی از سوی دولت ارائه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان گفت: خبرنگاران داخلی نقطه مقابل رسانه‌های بیگانه هستند ونباید اجازه دهند که دشمن با اخبار دروغ افکار عمومی را تحریف کند./٩۴۵۴/

ارسال نظرات