۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۱۶۹۰۶
رسانه‌های سرزمین‌های اشغالی افشا کردند؛

اسرائیل در باتلاق فساد/ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی

اسرائیل در باتلاق فساد/ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی
تایمز اسرائیل از گسترش تجاوز و خشونت جنسی علیه زنان در پلیس این رژیم پرده برداشت و نوشت: شوکه‌کننده‌تر این است که اکثر افسران متجاوز در نهایت تبرئه می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رسانه‌های مستقر در سرزمین‌های اشغالی هر روز ابعاد جدیدی از فساد اخلاقی در دستگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی به ویژه دستگاه‌های امنیتی و نظامی آن را منتشر می‌کنند که این موضوع حاکی از فروپاشی اخلاقی این رژیم پیش از فروپاشی سیاسی آن است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی درباره فساد اخلاقی در پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: موج اتهامات درباره تجاوز افسران بلندپایه به افسران زن زیردست خود در حالی ادامه دارد که در یک مورد اخیر که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، افسر متهم، رابطه نامشروع را پذیرفت، اما دادگاه وی را از اتهام تجاوز تبرئه کرد.

در پرونده مزبور، یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی شکایتی را علیه مافوق خود به دادگاه ارجاع داده و در این شکایت، از تجاوز افسر مافوق خود برای سال‌های متمادی خبر داده است.

این افسر زن صهیونیست که در شمال سرزمین‌های اشغالی خدمت می‌کند، در این باره به خبرنگار کانال ۱۳ شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت: از ابتدای خدمت در واحد مربوطه، توسط مافوق خود مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

براساس این گزارش، دادگاه رژیم صهیونیستی مثل اکثر موارد دیگر، افسر متجاوز را از این اتهام تبرئه کرد.

اسرائیل در باتلاق فساد؛ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی

این پلیس زن رژیم صهیونیستی در گفت‌ وگو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم با اشاره به اینکه سال‌ها با کابوس تجاوز زندگی کرده است، درباره تبرئه این افسر ارشد گفت: رای دادگاه مبنی بر تبرئه این افسر، برایش شوکه‌کننده بوده است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» در این باره نوشت: این مورد، تنها مورد از تجاوز جنسی در میان افسران پلیس نیست و گزارش‌های فراوانی از سوءاستفاده جنسی علیه افسران زن در نیروهای امنیتی اسرائیل وجود دارد.

در این گزارش، با اشاره به اینکه یک دادگاه نظامی دوشنبه گذشته، یک نظامی اسراییل (رژیم صهیونیستی) را که متهم به تجاوز به همتای خانم خود شده تبرئه کرده، نوشت: "معمولا در این دعاوی، دادگاه استدلال وکیل مدافع متجاوز را می‌پذیرد و به این ترتیب فرد متجاوز تبرئه و پرونده بسته می‌شود".

سوء استفاده از زنان نگهبان در زندان‌ها

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در گزارشی از سوءاستفاده مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی از نگهبانان زن برای گرفتن اطلاعات از زندانیان خبر داده بود. برخی از زندانبان زن، از تنها ماندن اجباری خود با برخی زندانیان به دستور افسران مافوق خبر داده بودند.

روزنامه «اسرائیل‌تایمز»، هم پرونده سرهنگ دوم «دان شارونی» یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی که متهم به ۷۹ جرم جنسی است را یکی از پرونده‌های باز در دادگاه های نظامی این رژیم عنوان کرد. وی متهم به سوء استفاده از ده‌ها افسر زن زیردست خود و فیلمبرداری از آنهاست.

اسرائیل در باتلاق فساد؛ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی

این رسانه صهیونیست، از ارجاع نشدن بسیاری از موارد تجاوز فرماندهان نظامی اسراییل به دادگاه خبر داد و نوشت: در ماه آوریل، نیز یک نظامی زن از تجاوز مافوق خود به وی در تعطیلات خبر داده بود؛ بدون اینکه بتواند موضوع را از طریق پلیس یا دادگاه پیگیری کند.

این روزنامه نوشت: افسری که از تجاوز مافوق خود خبر داده بود، ۱۰ روز پس از مطرح کردن این موضوع با دیگر همتایانش در این پایگاه نظامی، با اسلحه مافوقش خودکشی کرد.

افزایش آزار جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری رژیم صهیونیستی اخیرا از افزایش چشمگیر موارد آزار و اذیت جنسی و تجاوز در درون یگان‌های ارتش این رژیم خبر دادند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «ریشت کان» در جدیدترین گزارش خود از موارد آزار و اذیت جنسی و تجاوز در درون ارتش رژیم صهیونیستی آورده است: در طول سال ۲۰۲۰ میلادی، ۲۲ مورد تجاوز و تعرض بدنی ثبت شد که این موارد در سال ۲۰۲۱ میلادی به ۴۶ مورد افزایش یافته است.

اطلاعات این شبکه صهیونیستی حاکی از آن است که موارد آزار جنسی به‌ویژه در بین نظامیان اشغالگر قدس افزایش یافته و به نظر می‌رسد تعداد موارد تعرض و تجاوز بیشتر از موارد ثبت شده باشد.

بنا بر اعلام این رسانه صهیونیستی، تعداد درخواست‌ها برای حمایت روحی و روانیِ ناشی از موارد تجاوز جنسی در ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در سال گذشته میلادی ۵۴۲ مورد بوده است.

پیش از این نیز گزارش های متعددی از موارد آزار و اذیت و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش شده بود.

تعرض نمایندگان و وزرا به کارمندان زن در کنست

کارکنان زن کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی فاش کردند که در معرض تعرض و آزار و اذیت فزاینده نمایندگان مرد و وزیران صهیونیست قرار دارند.

اسرائیل در باتلاق فساد؛ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی

به گزارش پایگاه صهیونیستی «کیباه»، مشاوران و کارکنان زن پارلمان رژیم صهیونیستی به دنبال شدت گرفتن پدیده آزار و اذیت جنسی علیه خود توسط نمایندگان صهیونیست تصمیم گرفتند تا به سکوت خود پایان دهند. آنها اعلام کردند که درصدد شکایت بردن به مشاور حقوقی پارلمان این رژیم هستند.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی از موقعیت سیاسی خود سوء استفاده می کنند تا به کارکنان زن کنست پیشنهاد برای برقراری روابط جنسی بدهند.

این پایگاه با اذعان به فساد گسترده اخلاقی در نهادهای رژیم صهیونیستی نوشت که موضوع تعرض و آزار و اذیت جنسی در محل کار به پرونده ای پیچیده در بسیاری از "نهادی اسراییلی" تبدیل شده، اما سرایت این پدیده به پارلمان امری است که کارکنان زن جوانِ آنجا را نگران کرده است.

به نوشته این پایگاه، در واقع یکی از مهم ترین نهادهای رژیم صهیونیستی "شاهد موارد بی وقفه تعرض جنسی از سوی وزیران و نمایندگان کنست است".

برپایه این گزارش، در کنار قصد این کارمندان زن برای شکایت، ماه گذشته میلادی نیز شاهد شهادت "میراف بن آری" نماینده زن کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب "هناک مستقبل" در کمیسیون حقوقی پارلمان بود. او گفت که شخصا در داخل ساختمان پارلمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی، «میکال روزین» دیگر نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «میرتس» بود که چند ماه پیش از همین پدیده شکایت کرد و گفت که "تعرض جنسی به یک پدیده در همه جا و همه نهادها و همه سازمان ها و متاسفانه در داخل پارلمان تبدیل شده است".

افشای ابعاد جدید فساد در فوتبال رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز درباره فساد اخلاقی در فوتبال رژیم صهیونیستی نوشت: پیام های متنی مبادله شده بین «اومر آتزیلی» و «دور میچا» دو ستاره فوتبال صهیونیست که از کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل پخش شد نشان می دهد که برخلاف ادعای این فوتبالیست‌ها، آنها تعمدا و آگاهانه با دختران نوجوان رابطه نامشروع برقرار و از این رابطه فیلم گرفته‌اند.

اسرائیل در باتلاق فساد؛ فروپاشی اخلاقی پیش از فروپاشی سیاسی

روزنامه هاآرتص افزود: پیام‌های متنی منتشر شده از تلویزیون اسراییل، اقدام ۲ سال پیش پلیس (اسرائیل) برای توقف تحقیقات درباره تجاوز جنسی این ۲ فوتبالیست به دختران کم‌سن را زیرسئوال می‌برد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، مسئولان تیم‌های باشگاهی این دو بازیکن و همچنین فدراسیون فوتبال اسراییل (رژیم صهیونیستی) نیز به خاطر اخراج نکردن این دو بازیکن و ادامه کار با آنها در ۲ سال گذشته زیرسئوال هستند.

روزنامه هاآرتص تصریح کرد: موضوع تجاوز این دو ستاره فوتبال نباید مثال موضوع تجاوز «عیال گولان» خواننده (صهیونیست) بدون تعقیب کیفری، مسکوت بماند./۹۸۸/

منبع: ایرنا

ارسال نظرات