۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۱۷۰۹۵

سه چهارم شرکت‌های انگلیس از تحریم ‌های غرب علیه روسیه متضرر شدند

سه چهارم شرکت‌های انگلیس از تحریم ‌های غرب علیه روسیه متضرر شدند
آژانس بیمه «مکتاویش» گزارش داد سه چهارم شرکت‌های انگلیس از تحریم ‌های غرب علیه روسیه به علت درگیری در اوکراین، آسیب دیده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه اقتصاد بین الملل فارس، دیلی میل بر اساس نظرسنجی آژانس بیمه «مکتاویش» گزارش داد، اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های انگلیسی از تحریم ‌های غرب علیه روسیه به علت درگیری در اوکراین، آسیب دیده‌ اند.

بر اساس این نظرسنجی، 71 درصد از کسب و کارهای انگلیسی، دارایی هایی داشتند که به طور مستقیم تحت تأثیر محدودیت های اعمال شده علیه مسکو توسط انگلیس و سایر دولت های غربی قرار گرفته اند.

نزدیک به نیمی از این شرکت‌ ها، افزایش هزینه‌ ها و اختلال در تولید در ارتباط با این اقدامات را گزارش کردند، در حالی که 44 درصد اعلام کردند، تامین‌ کنندگان خود را از دست داده‌ اند و 42 درصد نیز از مشکلات پرسنلی رنج می‌ برند.

بخش مالی بیشترین آسیب را متحمل شده است، به طوری که 92 درصد از شرکت های فعال در صنعت، مشکلات متعددی را به دلیل داشتن دارایی و وجوه در روسیه گزارش کردند.

همچنین، 84 درصد از شرکت‌ های صنعت هوانوردی به علت تحریم های روسیه، هواپیماهایی که به خطوط هوایی روسیه اجاره داده بودند، بازگردانده نشده است، با خسارت مواجه شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات