۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۱۷۲۲۶
آیت الله حیدری:

خوزستان قلب کشاورزی کشور است

خوزستان قلب کشاورزی کشور است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: طرح‌های غلط انتقال از آب سرشاخه‌های کارون و دز به فلات مرکزی جلوی اجرای طرح مثمر مقام معظم رهبری را گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن کنفرانس مدیریت این سازمان برگزار شد.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید بیان داشت: خوزستان قلب کشاورزی کشور است و اگر طرح هوشمندانه ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری به خوبی اجرا شود، کشاورزی خوزستان می‌تواند ۲۵ درصد نیاز‌های کشور را تامین کند، ظرفیت‌های استان در این امر بی‌نظیر است و اگر در کنار مدیریت درست قرار بگیرد معجزه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر تنها مشکل موجود بر سر راه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، کمبود آب است که این کمبود دو عامل دارد، اولی طبیعی است که در امر طبیعت هیچکس توانایی دخالت را ندارد، اما عامل دوم انسانی و حاصل برنامه ریزی غلط است که همان انتقال آب از سر شاخه‌های کارون به فلات مرکزی است. ان شاءالله با عنایت رهبری و پیگیری مسئولین استان این مشکل هم رفع خواهد شد.

آیت الله حیدری از مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خواست تا در امر انتصابات و جذب، نیرو‌های مستعد و انقلابی بومی را در اولویت انتخاب خود قرار دهد.

در این جلسه از زحمات خدارحم امیری‌نژاد تجلیل شد و سید رحمت الله پریچهر به عنوان مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان معرفی شد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات