۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۱۷۳۲۲

باید با طرح‌های مختلف به دنبال بازاریابی حرفه‌ای محصولات روستایی باشیم

باید با طرح‌های مختلف به دنبال بازاریابی حرفه‌ای محصولات روستایی باشیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه قشر زحمت‌کش روستایی امکان ارائه محصول خود را ندارد، گفت: باید با طرح‌های مختلف به دنبال بازاریابی حرفه‌ای محصولات روستایی باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محسن امیدیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید وضعیت طرح‌های نیمه تمام بررسی شود، اظهار کرد: این بررسی در اولین فرصت انجام شده و گزارش آن ظرف مدت 40 روز به کارگروه ارسال شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد، عنوان کرد: گزارش بررسی باید با پیوست یک بسته عملیاتی همراه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه باید در اعطای مجوزات، دقت لازم را داشته باشیم، مطرح کرد: در اشتغال خرد روستایی همیشه موفق بوده‌ایم و این بحث باید با جدیت بیش‌تری دنبال شود.

وی با بیان اینکه تقریبا سرمایه گذاری ما در طرح‌های کلان 7 برابر طرح‌های خرد است، خاطرنشان کرد: متاسفانه اشتغال آفرینی این طرح‌های کلان کم‌تر از طرح‌های خرد است.

امیدیان با اشاره به اینکه قشر زحمت‌کش روستایی امکان ارائه محصول خود را ندارد، تصریح کرد: باید با طرح‌های مختلف به دنبال بازاریابی حرفه‌ای محصولات روستایی باشیم.

انتهای پیام/78031

ارسال نظرات