۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۷۳۵۶

پیشرفت ۴۵ درصدی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس

پیشرفت ۴۵ درصدی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از پیشرفت ۴۵ درصدی واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: خرید و فروش امتیاز واحدهای این طرح غیرقانونی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «امیرحسین جابر انصاری» در نشستی خبری با تشریح جدیدترین وضعیت پروژه‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن اظهار کرد: قیمت قطعی تمام شده این واحدها هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: به دلیل انضباط کامل مالی نهضت ملی مسکن و اینکه یک ریال از منابع مالی این طرح که همان طرح ملی مسکن است جای دیگری هزینه نشده، به صورت دو شیفت و سه شیفت ساخت و ساز در حال پیگیری است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با یادآوری اینکه 2 هزار و 43 واحد نهضت ملی مسکن در پردیس در حال ساخت است، تصریح کرد: برخی از این واحدها به مرحله نازک‌کاری رسیده است و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بالای 45 درصد است.

جابر انصاری با تأکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، گفت: بر اساس قرارداد امضا شده با پیمانکاران، هر متر از واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان طی 5 مرحله باید آورده خود را واریز کنند، ادامه داد: در صورتی که متقاضیان به موقع آورده خود را تأمین نکنند از پروژه نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه اولویت ما در شهر پردیس، مسکن مهر، تأمین زیرساخت‌ها، امکانات روبنایی، آب، برق،‌ فاضلاب و... است گفت: ما باید واحدها را با تأمین امکانات مورد نیاز تحویل مردم بدهیم و کار ما تأمین لامپ سوخته روشنایی‌های داخل شهر نیست.

جابری انصاری در پاسخ به سؤال تسنیم درخصوص تجمع صبح امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پروژه رضویه (فاز 9 جدید پردیس) اظهار کرد: واحدهای این پروژه تقریباً تکمیل شده و در مرحله نصبیات قرار دارد. تاکنون 4 بلوک از 9 بلوک به اتمام رسیده و یک سری منابع مالی را برای پیمانکار تأمین کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بر اساس توافق با شرکت پیمانکار، فارغ از مطالبات این شرکت از عمران پردیس، منابع مالی را به صورت بلوک به بلوک پرداخت خواهیم کرد. به عبارت دیگر وقتی بلوک 4 تکمیل شود و واحدهای آن تحویل مردم شود منابع مالی مورد نیاز بلوک 5 را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/؛

ارسال نظرات