۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۱۷۹۹۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جامعه ایثارگران لرستان نیازمند توجه ویژه دولت است

جامعه ایثارگران لرستان نیازمند توجه ویژه دولت است
لرستان - حجت الاسلام هاشمی گفت: توجه ویژه دولت به جامعه ایثارگر لازمه رفع مسائل و مشکلات آنان در زمینه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، ظهر امروز، در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی استان ضمن خیر مقدم به بهادری جهرمی، اظهارداشت: بیشترین مشکل جامعه ایثارگران لرستان در کنار معیشت، اقتصاد و مشاغل؛ عدم توجه است و انتظار می رودض این توجه در دولت انقلابی بیشتر شود.

وی یادآور شد: فرزندان دیار لرستان در دوران جنگ در کنار خوزستان، ایلام و کرمانشاه نقش آفرینی کردند و این استان بیشترین شهدا را تحویل داد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد جامعه ایثارگران در مرکز استان هستند، افزود: به لحاظ آماری آمار ایثارگران از دیگر استان ها بیشتر بوده و اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان بیان کرد: مسئولین استان لرستان همه یکدست کار می کنند لازم است اما کافی نیست و شرط لازم این است که توجه دو طرفه شود و این مجموعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه امروز در این تریبون صدای ۱۲۰ هزار ایثارگر خانواده ایثارگر استان لرستان به گوش شما می رسد، گفت: انتظار  می رود پیام ایثارگران را به گوش رئیس جمهور برسانید و این پیام حاوی مسائل و مشکلات خانواده های ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند: ایثارگران ستون انقلاب هستند و ما باید مواظب باشیم این ستون کج، خم و شکسته نشود، گفت: در این راستا همه ما وظیفه ای سنگین بر دوش داریم.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند: بنیاد شهید محراب دستگاه های انقلاب است، امروز این نهاد باید حفظ و محکم شود و لازم است که نگاه و توجه دولت به ایثارگران بیشتر شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات