۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۷۱۸۰۰۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

امروز ابرقدرتها به دنبال خرید سلاح از کشورمان هستند

امروز ابرقدرتها به دنبال خرید سلاح از کشورمان هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز ایران اسلامی از آن چنان قدرتی برخوردار است که به عینه می بینیم ابرقدرتها به دنبال خرید سلاح از کشورمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر حضرت زینب (س) جهاد تبیین را به معنای واقعی در واقعه کربلا عملی کردند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید برای نسل جوان جایگاه گذشته و امروز ایران به خوبی تبیین شود، امروز ایران اسلامی از آن چنان قدرتی برخوردار است که به عینه می بینیم که ابرقدرتها به دنبال خرید سلاح از کشورمان هستند که این مایه افتخار و فخر برای همه ماست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هفته دولت و انفجار دفتر ریاست جمهوری توسط منافقان، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود اینکه کمتر از 2 ماه در ساختار دولت صاحب منصب و سمت بودند در این مدت کم خدمات بسیاری ارائه کردند که بعد از گذشت 40 سال هنوز این خدمات در نزد افکار عمومی به خوبی می درخشد.

آیت الله علما گفت: خوشبختانه آیت الله رئیسی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز همواره خوب زندگی کرده است و زندگی سالم و بدون حاشیه ای داشته است که خود یک امتیاز برای خدمت بهتر و درست به ملت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: از سوی دیگر وزرای دولت سیزدهم در حال خدمت به مردم در این شرایط بسیار حساس هستند، البته رهبر معظم انقلاب از هیات دولت انتظار دارد که در مقوله هایی همانند فضای مجازی، عدالت، ایجاد امید و نشاط در جامعه دولت کارهای بیشتری انجام دهد.

آیت الله علما در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمانشاه، اظهار داشت: اجلاسیه پیرغلامان حسینی به خوبی هرچه تمام تر در کرمانشاه برگزار شد و 300 مهمان داخلی و خارجی در این مراسم شرکت داشتند و از نحوه برگزاری آن کاملا رضایت داشتند./1400/

ارسال نظرات