۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۱۸۱۹۶
رییس دانشگاه رضوی:

آیت الله ناصری یاری دلسوز برای نظام و حامی ولایت بود

آیت الله ناصری یاری دلسوز برای نظام و حامی ولایت بود
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین خیاط در پیامی ضمن ابراز تاسف از ارتحال آیت الله ناصری، وی را یاری دلسوز برای نظام و حامی مقام عظمای ولایت خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، رییس دانشگاه رضوی و معاون بین الملل بعثه  رهبری در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله ناصری، از وی به عنوان فقیهی عالیقدر و عارفی واصل یاد کرد.

وی در این پیام به شخصیت اخلاقی والای این فقیه فقید اشاره کرد و او را عامل به اخلاق نیکوی منبعث از آموزه های اهل بیت معرفی کرد.

وی در بخشی دیگر از این پیام به موفقیت آیت الله ناصری در تاثیرگذاری بر جامعه و نیز شاگرد پروری اشاره و بر دلسوزی وی برای نظام و حمایت از مقام معظم رهبری تاکید کرد.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

حوزه های علمیه عزادار فقیهی عالیقدر و عارفی واصل شد حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی با شخصیت اخلاقی که در منش آن عالم ربانی نیز تبلور داشت، عامل به اخلاق نیکوی منبعث از آموزه های اهل بیت علیهم السلام، بود از این رو تأثیری شگرف در طیف عظیمی از طلاب و اقشار مختلف مردم در جامعه داشت.

آن فقیه فقید در کنار تربیت شاگردان در حوزه علمیه کهن اصفهان، یاری دلسوز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حامی مقام عظمای ولایت در صحنه ها و بحران های مختلف بود.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و بیت مکرم آن استاد فقید، در جوار حرم مطهر عالم آل محمد صلی الله علیه و آله، برای ایشان رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم./933/

علی خیاط

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات