۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۱۸۲۵۰

آمادگی بین‌الحرمین برای استقبال از میلیون‌ها زائر اربعینی

آمادگی بین‌الحرمین برای استقبال از میلیون‌ها زائر اربعینی
آستان مقدس امام حسین علیه‌السلام از آماده سازی بین‌الحرمین و خیابان‌های اطراف آستان مقدس حسینی برای استقبال از ده‌ها میلیون زائر اربعین خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن به ایام اربعین امام حسین علیه‌السلام، آستان مقدم حرم حسینی، آماده سازی بین الحرمین برای استقبال از ده‌ها میلیون زائر را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام حسین، طی روزهای اخیر،‌ تیم‌های فنی و مهندسی بخش تعمیر و نگهداری آستان امام حسین اقدام به نصب تعدادی پل آهنی در نزدیکی حرم امام حسین علیه السلام کرده‌اند.

بر اساس گفته «یوسف اسعد السعیدی» رئیس بخش تعمیر و نگهداری آستان، یکی از پل‌ها در نزدیکی باب قبلة امام حسین علیه السلام قرار گفته و پل دیگر نیز در بین الحرمین نصب شده است.

این پل‌ها که طی سال‌های گذشته نیز در ایام اربعین در این مناطق نصب می‌شده، در بهبود حرکت سیل جمعیت در اطراف حرم امام حسین در روزهای منتهی به اربعین، کمک شایانی می‌کند.

اسعد السعیدی گفت که طی سال جاری، پل‌های آهنی با طراحی جدیدی ساخته و نصب شده‌اند تا ورود و خروج دسته‌های عزاداری در اربعین حسینی به صورت منظم انجام شود.

وی افزود که بخش تعمیر و نگهداری آستان مقدس امام حسین، طرح کاملی را برای ارائه بهترین خدمات به زائران حرم امام حسین علیه‌السلام و برادرش، ابالفضل العباس علیه‌السلام در روزهای زیارت میلیونی اربعین آماده کرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات