۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۱۸۳۸۹

مراسم بزرگداشت آیت الله ناصری در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله ناصری در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت الله ناصری با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما، مسئولان کشوری و لشکری و مردم مؤمن قم، تهران و اصفهان در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت عالم وارسته مرحوم آیت الله محمدعلی ناصری با حضور پرشور مردمی و علما برگزار شد.

در این مراسم آیات سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه، سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، فاضل لنکرانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی حضور داشتند.

این مراسم با حضور مردم قم، اصفهان، تهران، کاشان، دولت آباد و نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری و بیوت آیات، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و سیستانی برگزار شد.

در مراسم یادبود آیت الله ناصری سردار سلامی فرمانده سپاه، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه و سردار مقدم رئیس دانشگاه دفاع مقدس سپاه حضور داشتند.

همچنین استاندار و شهردار قم نیز به همراه دیگر مسؤولین استانی قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله ناصری در سخنانی بیان کرد: من هم جزء مریدهای چندین ساله مرحوم آیت الله ناصری بودم و به من بشارت داده بود هر شب من را دعا می کند؛ آیت الله ناصری استاد دیده بود و با عرفا محشور و مأنوس بوده و ما هم از بازگو کردن کرامات عذر داریم زیرا شبکه های مجازی دنبال بهانه می گردند و نمی توان دم از کرامت زد؛ این بزرگان به جایی رسیده بود و دارای نورانیت خاصی بودند.

وی ابراز داشت: چیزی که آیت الله ناصری را مورد توجه شیفتگان قرار داده بود بسیار مهم است؛ در ایران گرانی هست اما با رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای وفور نعمت است که قحطی و کمبود نداریم؛ یکی از مقامات آلمان به مردم می گوید حمام نروید و در سخت ترین شرایط به سر می برند؛ در همسایگی ما چندین برابر باید پول اقلام را بدهند.

ارسال نظرات