۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۱۸۵۶۹
آیت الله نوری همدانی:

مسئولان در مسیر رونق اقتصادی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کنند

مسئولان در مسیر رونق اقتصادی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کنند
حضرت آیت الله نوری همدانی برلزوم صداقت در تعامل با مردم تاکید کرد و گفت: مردم ستون اجتماع هستند لذا مسؤولان نظام اسلامی باید رضایت مردم را محقق کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار وزیر صمت که پیش ازظهر امروز برگزار شد، گفت: گزارش مسوولان در خصوص مسائل کشور مهم است اما مهم تر از آن رضایت مردم از وضعیت زندگی و عملکرد مسؤولان است.

وی با بیان اینکه هنوز گرانی وجود دارد، ابراز کرد: گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است و اگرچه گزارشات شما امید آفرین و قابل تحسین می باشد اما هنوز گرانی در کف بازار وجود دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر انسانی وظیفه خودسازی و خدمت اجتماعی برعهده دارد، اظهار داشت: همه ما و شما در برابر مردم و اجتماع مسؤول هستیم و باید از آنها درباره عملکرد خود بپرسید که آیا راضی هستند یا خیر؟

حضرت آیت الله نوری همدانی مردم را  ستون دین و اجتماع برشمرد و تصریح کرد: باید رضایت مردم را جلب کنیم، هر وقت مردم گفتند از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

وی با گلایه از عدم ثبات قیمت در بازار اذعان کرد: باید قیمت اجناس در کل کشور به صورت یکسان و قابل تغییر باشد، توجه داشته باشید که نظام اسلامی باید رضایت مردم را محقق کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بر ضرورت صداقت در تعامل با مردم تاکید و خاطرنشان کرد: با دلسوزی و برخورد صادقانه با مردم کارها بهتر پیش می رود لذا دردها و علاج را برای مردم بیان کنید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه صهیونیست‌ها هرگز راضی به گسترش و رونق اسلام نبوده و نخواهند بود، ابراز کرد: مسوولان باید در مسیر رونق اقتصادی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با برنامه اقدام کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: مسوولیت، یک امانت در دست مسوولان است و باید از این امانت به‌درستی صیانت شود.

ارسال نظرات