۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۱۸۶۷۱

مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر معرفی شد

مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر معرفی شد
لرستان - مراسم معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با حضور مدیر حوزه علمیه لرستان برگزار و حجت الاسلام علی رحمتی، به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، صبح امروز با حضور حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات حجت الاسلام محمد حسین اخویان مدیر پیشین مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر قدردانی و حجت الاسلام علی رحمتی به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه معرفی شد.

ارتقای سطح علمی و اخلاقی در مدارس علمیه مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام عبداللهی در این مراسم حوزه علمیه را پایگاه تربیت طلابی انقلابی و کارآمد عنوان کرد و گفت: از همه ظرفیت ها در جهت ارتقای سطح علمی و اخلاقی در مدارس علمیه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، افزود: باید طلابی تربیت شوند که بتوانند در انجام رسالت تبلیغی و طلبگی خویش در جامعه نقش آفرین باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان به آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه اشاره و عنوان کرد: استعداد طلاب جدیدالورود کشف و در جهت رشد و شکوفایی این استعدادها باید برنامه ریزی شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات