۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۲۰۵

آغاز تحرکات انتخاباتی روحانی و جهانگیری

آغاز تحرکات انتخاباتی روحانی و جهانگیری
اخبار جام جم حکایت از این دارد که جریان اصلاحات و اعتدال در حال زمینه‌سازی برای ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور با تمرکز بر انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از سر و صدای تیم رسانه‌ای روحانی برای دیده شدن بخش‌هایی از خاطرات وی و اطرافیانش به‌ منظور تطهیر کارنامه دولت گذشته به‌نظر می‌رسد خبرهای دیگری نیز در پشت پرده جریان دارد.

در این راستا اخبار جام جم حکایت از این دارد که جریان اصلاحات و اعتدال در حال زمینه‌سازی برای ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور با تمرکز بر انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

در روزهای اخیر حجم تحرکات سیاسی حسن روحانی افزایش قابل توجهی داشته است و وی به‌طور خاص در حال پایش فضای کشور و سنجش میزان اقبال عمومی به خود است تا  بطور جدی‌تری وارد صحنه سیاسی کشور شده و نقش لیدری و رهبری برای طیف اصلاحات و... ایفا کند و خود را به عنوان آلترناتیو هاشمی رفسنجانی مطرح نماید.

رصد برنامه‌ها و نشست‌های اسحاق جهانگیری نیز گویای این گزاره است که وی بطور میدانی اقداماتی را با هدف حضور در انتخابات مجلس آینده انجام داده و نشست‌هایی نیز با برخی چهره‌های سیاسی برای هماهنگی و مشورت و همچنین نشست هایی با برخی نیروهای اصلاح‌طلب برای تقویت اعتماد به نفس آنان برگزار کرده است.

ارسال نظرات