۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۳۲۳
نماینده ولی فقیه در ایلام ابراز کرد؛

مردم صحنه گردان اصلی کنگره اربعین/ مسئولان خدمت به زائران را تداوم دهند

مردم صحنه گردان اصلی کنگره اربعین/ مسئولان خدمت به زائران را تداوم دهند
امام جمعه ایلام گفت: ایلام پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی است که این استان را برای رسیدن به کشور عراق انتخاب کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت‌وگویی مستقر در مرز مهران گفت:همانطور که همگان می‌دانند استان ایلام پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی است که این استان را برای رسیدن به کشور عراق انتخاب نموده اند که این امر برای استانمان یک توفیق است.

وی گفت: امسال شاهد تحولات قابل ملاحظه ای در اربعین بودیم، در حوزه زیرساخت ها نسبت به گذشته اقدامات قابل ملاحظه ای صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد از دست‌اندرکاران این اقدامات.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: با تعیین نرخ مصوب اتوبوس ها نظم خوبی بر سامانه حمل مسافر حاکم است و به نوعی امکان سواستفاده به پایین ترین حد ممکن رسیده است.
  
وی تاکید کرد: نکته قابل تامل در اربعین امسال حضور مردم در موکبهای پذیرایی است که شبانه روز به صورت گمنام به زائران خدمت رسانی می کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: قطع به یقین استقبال و پذیرایی خوب از زائران در اربعین امسال خوشنامی وصف ناپذیری را برای استانمان رقم خواهد زد.

ارسال نظرات