۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۳۶۹
آیت الله حسینی بوشهری:

دولت سیزدهم تلاش های بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم داشته است

دولت سیزدهم تلاش های بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم داشته است
آیت الله حسینی بوشهری از تلاش های دولت سیزدهم در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات تقدیر کرد و به ویژه سفرهای استانی را در این زمینه مورد تجلیل قرار داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز در ادامه سفر به قم با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار با آرزوی موفقیت دولت سیزدهم در خدمت به مردم و تحقق آرمان ها و اهداف این دولت، تأکید کرد: دولت سیزدهم با توجه به شعار دولت مردمی، تلاش های بسیار خوبی در راستای پیگیری مشکلات مردم و مسائل استان ها به ویژه در سفرهای استانی داشته است.

وی همچنین با اشاره به دلسوزی ها و دغدغه های آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم ادامه داد: همدلی و هماهنگی تمام بخش ها و ارکان دولت می تواند به تحقق برنامه ریزی ها و اهداف دولت منجر شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم خطرناک تر از جنگ سخت است و باید منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش مورد توجه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی و انقلابی قرار گیرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آموزه های دینی و الهی به ما آموخته است که باید در غم و شادی مردم و تمام ملت های مسلمان و مستضعف سهیم باشیم ادامه داد: باید وضعیت کشور توسط دولت به گونه ای اداره شود که مردم متوجه شوند که مشکلات آنان حل و به دغدغه ها و مسائل آنان توجه می شود و اگر نگاهمان رسیدگی به مشکلات مسلمانان است در مرحله اول با جلب رضایت مردم در داخل کشور آنان را در این هدف همراه کنیم.

دکتر محسن رضایی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور تأکید کرد: منویات و نظرات علما و مراجع عظام تقلید سرلوحه کار دولت سیزدهم است.

ارسال نظرات