۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۱۹۵۵۱

ضارب افرادی در مسجدی در شیراز دستگیر شد

ضارب افرادی در مسجدی در شیراز دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد بلوار چهل مقام شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس استان فارس، سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 9 صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مردی 32 ساله اهل یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی 8 نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌ عباس واقع در بلوار چهل مقام با چاقو مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری 34 جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و 8 نفر مصدوم نیز توسط 4 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

شجاعی گفت: برابر استعلام صورت گرفته خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم در خصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هر گونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری و دریافت کنند.

انتهای پیام/424/ح

ارسال نظرات