۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۷۱۹۵۵۵

موکب حرم حضرت معصومه به کار خود پایان داد

موکب حرم حضرت معصومه به کار خود پایان داد
خادمان موکب حرم مطهر بانوی کرامت پس از ۱۲ روز خدمت به زائران اربعین حسینی به مرقد امامین کاظمین و عسکریین مشرف شدند و پس از آن به ایران بازگشتند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موکب حرم مطهر بانوی کرامت مستقر در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین از نجف به کربلا بعد از ۱۲ روز خدمت رسانی به زائران اباعبدالله‌ الحسین علیه‌السلام از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۱ همزمان با ظهر اربعین حسینی به فعالیت خود پایان داد.

اسکان زائران، شست‌وشوی لباس، ارائه خدمات درمانی، تعمیر کیف، کفش، عینک، چرخ و کالسکه، خدمات خیاطی، ایستگاه‌های صلواتی، اینترنت رایگان، ارتباط رسانه‌ای،‌ تماس اینترنتی، پخت و توزیع کیک و نان، پخش آب معدنی، اهدای بسته‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم دعا و عزاداری و توزیع غذای تبرکی بخشی از خدمات موکب کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها در عمود ۱۰۸۰ به زائران حسینی بود.

خادمان موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از پایان یافتن ارائه خدمات به زائران حسینی در شام اربعین، به زیارت بارگاه نورانی امام موسی کاظم و امام محمدتقی علیهماالسلام در کاظمین و امام هادی و امام حسن عسکری علیهماالسلام در سامرا مشرف شدند.

خادمان بعد از زیارت مضجع شریف حضرات معصومین در سامرا و کاظمین عراق را به مقصد ایران ترک کرده و از مرز مهران وارد کشور شده‌اند تا بار دیگر در شهر مقدس قم و در بارگاه منور و ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها خادم زائران این بانوی کرامت باشند.

گفتنی است:خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها قبل از برپایی و آغاز فعالیت موکب این آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ نیز حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه‌السلام در نجف و حرم‌های امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام در کربلای معلی را زیارت کرده بودند.

ارسال نظرات