۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۱۹۶۹۵
مدیر مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم:

نخستین جشنواره «سواد رسانه ای جهاد تبیین» در کرمانشاه برگزار می شود

نخستین جشنواره «سواد رسانه ای جهاد تبیین» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ کریمی از برگزاری اولین رویداد جشنواره «سواد رسانه ای جهاد تبیین» در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سعید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آموزش سواد رسانه ای بستر اجتماعی مناسب برای کنش گری فعالانه در فضای مجازی فراهم می کند.

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: نهال نوپای آموزش سواد رسانه ای در ایران نیازمند رسیدگی و مراقبت در ابعاد و زوایای مختلف است.

کریمی ادامه داد: سازمان های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها توانایی ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدات حوزه مسؤولیت خود هستند و یکی از مهم ترین روش ها برای رسیدن به نقطه مطلوب برگزاری جشنواره های تخصصی است.

وی گفت: برگزاری جشنواره های تخصصی هم فرصتی برای ایده های جدید فراهم می آورد و هم موجب می شود پتانسیل ها و توانایی های بعضاً در حاشیه، دیده شوند و بازخورد گیری دقیق تری از آموزش های ارائه شده صورت گیرد.

کریمی در ادامه از برگزاری اولین رویداد سواد رسانه ای "جشنواره سواد رسانه ای جهاد تبیین" خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره آمایش پتانسیل ها و توانایی های سواد رسانه‌ای فعالان مجازی بسیج در راستای جهاد تبیین در استان و سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای ارائه آثار شامل تربیت رسانه ای، فناوری های نوین ارتباطی، جریان شناسی رسانه، رسانه شناسی، شبکه ملی اطلاعات و اقتصادرسانه می باشد.

این مسئول در ادامه، سخنرانی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، کتاب و پوستر را قالب های ارائه آثار در جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مهرماه ۱۴۰۱ است و شرکت کنندگان می توانند آثار را به نشانی پست الکترونیکی   Nasrakermanshah@gmail.com ارسال کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده اول تا سوم جوائزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد./1400/

ارسال نظرات