۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۱۹۸۲۷
حجت الاسلام کریمی:

فوت «مهسا امینی»؛ بهانه دشمن برای راه اندازی تبلیغات علیه ایران اسلامی

فوت «مهسا امینی»؛ بهانه دشمن برای راه اندازی تبلیغات علیه ایران اسلامی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: دشمنان به دنبال برانگیختن احساسات جوانان هستند، زیرا آنان در عمل نشان داده اند که به دنبال کُشته سازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی در دیدار با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: اولین و مهمترین هدف استکبار جهانی از تحمیل جنگ هشت ساله بر این انقلاب، از بین بردن حکومت جمهوری اسلامی و جلوگیری از انتشار آرمان های آن در سطح جهان بود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: ترس از فراگیر شدن پیام های آزادیخواهانه انقلاب اسلامی که می توانست منافع مستکبرین را در دنیا به خطر بیندازد، آنها را مجبور کردند که برای جلوگیری از این امر، صدام بعثی که فردی دیوانه بود را علیه انقلاب نوپای ما بشورانند.

حجت الاسلام کریمی افزود: اما در مقابل این حجم عظیم از دشمنی های ابرقدرتها با انقلاب نوپای ایران، امدادهای غیبی، رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) و رشادت رزمندگان اسلام باعث بهت جهانیان گردید.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: شاید در بحث جنگ سخت ما این مورد را در حال نداشته باشیم، ولی به عینه شاید یک جنگ نرم تمام عیار علیه این نظام و ملت هستیم که همه ما به عینه نمونه های آن را در روزهای گذشته مشاهده کردند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دشمن به دنبال یک بهانه و فرصت بود تا بتواند دوباره ماشین تبلیغاتی خود علیه ایران اسلامی را به کار بیندازد، لذا چه سوژه و بهانه ای بهتر از فوت دختر کُردستانی؛ مهسا امینی.

حجت الاسلام کریمی افزود: دشمنان در این سال ها نشان داده اند که هرگز دلسوز ملت ایران نبود و نیستند و امروز هم که نام این دختر کُرد را می برند، تنها به خاطر ایجاد یک جو مشوش در جامعه برای ایجاد یک فتنه بزرگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و عوامل فتنه اسم رمز خود برای توطئه علیه ملت ایران را خونخواهی مهسا امینی قرار داده اند ولی در باطن نه علاقه ای به موضوع فوت این فرد دارند و نه دلسوزش می باشند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم که جوانان ما فریب مظلوم نمایی ها و جنگ رسانه ای که امروز دشمن برای برانگیختن احساسات آنان ترتیب داده است، نخورند، زیرا معاندان در عمل نشان داده اند که به دنبال کُشته سازی هستند./1400/

ارسال نظرات