۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۱۹۸۸۲
با حضور مسئولان کشوری و لشکری استان برگزار شد؛

رژه نیروهای مسلح قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای مسلح قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
یگان های مسلح استان قم همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با رژه و اقتدار خود خاری بر چشم دشمنان نظام شدند.

به گزارش خبرنگار سروس سیاسی خبرگزاری رسا، یگان های مسلح استان قم همزمان با سراسر کشور صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه پیاده و موتوری را به نمایش گذاشتند و با اقتدار نیروهای نظامی خاری بر چشم دشمنان نظام شدند.

یگانهای نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج در ابتدای رژه به صورت پیاده از مقابل جایگاه عبور کردند و سپس خودروهای نظامی و تعدادی از ادوات نظامی در رژه شرکت کردند.

جمعی از طلاب بسیجی تیپ 83 امام صادق (ع) نیز با رجز «کجایید ای شهیدان خدایی» و با رژه حماسی آمادگی طلاب را برای دفاع از وطن به نمایش گذاشتند.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران ویژه این مراسم بود که بر اقتدار نیروهای مسلح و نظامی کشور و هوشیاری ملت در مقابل دشمنان خارجی و داخلی تاکید کرد.

یگان های نیروهای مسلح حاضر در این رژه ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا و روح پر فتوح امام راحل، آمادگی کامل خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

ارسال نظرات