۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۱۹۹۲۹
مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

این حرکت خفاش گونه معاندان نظام محکوم به شکست مفتضحانه خواهد بود

این حرکت خفاش گونه معاندان نظام محکوم به شکست مفتضحانه خواهد بود
مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: بدون شک این حرکت خفاش گونه معاندان انقلاب و نظام اسلامی محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حادثه ناگوار این روزها که به بهانه در گذشت خانم مهسا امینی رخ داد، دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت های خود به میدان آمده و به مقدسات ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت نمودند. عوامل خائن و وطن فروشان آنان با پست ترین و پلشت ترین رفتارهای خشونت‌آمیز و داعشی گونه که تداعی کننده همین رفتارهای شکست خورده در آغازین روزهای انقلاب بود، آرامش، امنیت و آرمانهای متعالی مردم را نشانه رفته است.

 بدون شک این حرکت خفاش گونه معاندان انقلاب و نظام اسلامی همچون دیگر طرح ها و توطئه های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد لکن این سوال مطرح است که چرا در این مقطع، دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی با بهره گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده‌نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است؟

 به یقین این حرکت، اولاً برای مخدوش جلوه دادن آثار و برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی (علیه السلام) که می رود طومار دشمن در منطقه و جهان را برچیند و ثانیاً نشانه رفتن عزت و اقتدار نظام اسلامی که با انتخاب دولتی جهادی و انقلابی که زمینه‌ساز قطع ید استکبار در عرصه ملی_ منطقه‌ای است، خواهد بود.

 اما به اذن الله دوران حاکمیت و قلدرمآبانه استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم همیشه در صحنه، رو به افول و اضمحلال و عوامل فریب خورده داخلی آنان رسوای عام و خاص در تاریخ این مرز و بوم شده و عبرتی درس آموز برای ملت‌ها خواهد شد.

در پایان بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان ایفاء نقش مینمایند، از مسئولین محترم قوه قضائیه، مصرانه درخواست داریم با عوامل توهین کننده به مقدسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خودشان برسانند.

ارسال نظرات