۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۰۱۶۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

اقامه عزای سالروز شهادت امام رضا در مسجد جامع کرمانشاه

اقامه عزای سالروز شهادت امام رضا در مسجد جامع کرمانشاه
کرمانشاه ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم اقامه عزای سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در مسجد جامع این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم اقامه عزای سالروز شهادت امام رضا علیه السلام فردا در مسجد جامع این شهر با حضور مردم مومن و متدین کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در این مراسم که راس ساعت 11 فردا صبح برگزار می شود، مسئولان و مدیران ارشاد و مردم حضور خواهند داشت.

سروری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سخنران این مراسم معنوی، حجت الاسلام حمزه محمدی، از اساتید حوزه علمیه می باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: همچنین آقایان جانجانی و ملک‌زاده در این مراسم به نوحه‌ خوانی و مدیحه ‌سرایی می ‌پردازند.

سروری به دیگر برنامه های این روز اشاره کرد و گفت: به همت خادمیاران رضوی در مقابل مسجد جامع غرفه هایی با موضوعات دینی، فرهنگی، اجتماعی و... برپا می شود و همچنین در برخی از غرفه ها به مردم خدمات ارائه می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: از همه اصحاب رسانه درخواست می کنیم که با پوشش کامل و جامع این مراسم، روحیه دینی و ولایت مداری مردم کرمانشاه را به سراسر کشور ثابت کنند./1400/

ارسال نظرات