۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۳۷۳
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر ابراز کرد؛

فرهنگ ایثار و شهادت؛ ضامن حیات جامعه

فرهنگ ایثار و شهادت؛ ضامن حیات جامعه
فلاحی نیا با بیان اینکه شهدا با خون پاکشان از اسلام دفاع کردند، گفت: امروز با تربیت نسلی انقلابی باید به اسلام و انقلاب خدمت کرده و راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آرزو فلاحی نیا، ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید والا مقام  نعمت الله  جوانمرد به همراه کادر و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده حیات جامعه و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی به صبر و استقامت خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: این صبر و بردباری خانواده شهدا الگو و اسوه است، خواهران، مادران و همسران شهدا حضرت زینب(س) را الگوی عملی خود دانستند.

فلاحی نیا با بیان اینکه شهادت رزق معنوی است از طرف خداوند که روزی مقربان درگاه حق تعالی می شود، عنوان کرد: شهدا با خون پاکشان از اسلام دفاع کردند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته است، گفت: این بیان نورانی امام(ره)  را باید همه ما در نظر داشته باشیم و در سنگر عمل با تبعیت  مقام ولایت رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر تصریح کرد: امروز بانوان باید با تربیت نسل انقلابی همچون مادران و زنان دوران دفاع مقدس به اسلام و انقلاب خدمت کنند./9451/

فرهنگ ایثار و شهادت؛ ضامن حیات جامعه

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات