۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۰۳۷۷
حجت الاسلام‌ والمسلمین مؤمنی:

سرباز ولایت هستم و خواهم بود

سرباز ولایت هستم و خواهم بود
برگزاری مراسم عزاداری در مسجد اعظم در ایام ابتدایی ماه ربیع حواشی در پی داشت که حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در واکنش به حواشی جلسه ایام ماه ربیع مسجد اعظم به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: مواضع بنده شفاف و واضح است و در پخش زنده تلوزیونی روز شهادت حضرت رضا هم موضع خود را اعلام کردم.

وی همچنین مدعی شد که مراسمی که در مسجد اعظم هر ساله در ایام ابتدایی ماه ربیع برگزار می شود با استعلام از نظر حضرت آیت الله خامنه ای بوده و امسال هم سال هجدهم برگزاری آن است.

این استاد حوزه علمیه همچنین می گوید: جلسه مذکور را در مکانی که به امر مقام معظم رهبری تولیت آن به عهده شخصی گذاشته شده، برگزار می کنیم تا مطالب بصیرتی را نیز طی آن ارائه دهیم و در چند روز آینده حضور سخنرانان و مداحانی که حاضر می شوند نشان دهنده این امر خواهد بود که مطالب به نفع نظام ارائه خواهد شد.

این سخنران کشوری در ادامه افزود: تقاضا می کنم به جای اظهارات خلاف اخلاق که بی اخلاقی را در بین انقلابی ها رواج خواهد داد، منصفانه به قضایا نگاه کنیم؛ مسجد اعظم را مکانی قرار دادیم برای افزایش بصیرت و روشنگری به نفع نظام به جای آن که مکانی باشد برای حضور افراد ناهمسو.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سید حسین مؤمنی سرباز ولایت هست و خواهد بود و مطمئن باشید که با مطالعه و فکر عمل خواهم کرد و مطمئن باشید اگر مکانی و محفلی بخواهد خلاف منویات رهبر انقلاب رفتار کند به هیچ وجه به سمت آن نمی روم و بانی آن نیز نخواهم بود؛ فعالیت های خود را با مشورت و فکر و همچنین با سؤال از افرادی که نزدیک به رهبری هستند عملی می کنم و سرباز ولایت خواهم بود.

ارسال نظرات