۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۵۰۰
یادداشت؛

غافلان و دروغ‌پردازان دیروز عاملان حمله تروریستی امروز

غافلان و دروغ‌پردازان دیروز عاملان حمله تروریستی امروز
اگر امروز دنبال عاملان حمله تروریستی زاهدان و قاتلان مردم مظلوم در اغتشاشات می‌گردید، آدرس را اشتباه نروید به سمت جماران حرکت کنید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بدون مقدمه باید گفت، که دیگر جامعه حوصله مقدمه چینی ندارد و بدون مقدمه باید نوشت، که دیگر هیچ خواننده‌ای هم حوصله مقدمه خواندن ندارند.

روزی که امثال خاتمی، بیات زنجانی، پزشکیان، سروش محلاتی، محقق‌داماد، موسوی تبریزی، اعضای‌جامعه محققین، سید حسن مصطفوی، موسوی خوئینی‌ها، علی‌مطهری، مسیح مهاجری و عده‌ای سلبریتی بی‌سواد بدون هیچ سند و مدرکی درباره نحوه مرگ دختری قانون‌گریز دست به دروغ‌پراکنی زدند و جامعه را به آشوب کشاندند و سران قوا و نمایندگان مجلس و بزرگان فکری کشور، دستپاچه و بدون توجه به شان و منزلت خود و نظام مقتدر جمهوری اسلامی مواضعی حقیرانه اتخاذ کردند، اتفاق تلخ امروز در زاهدان به خوبی قابل پیش‌بینی‌ بود.

زمانی که با دروغ وطن‌فروشان داخلی چون علی‌کریمی، مهران مدیری، کتایون ریاحی و... و خط دهی لندن نشینان و شبکه اینترنشنالِ آل‌سعود عده‌ای به خیابان‌ها ریختند، سوء استفاده جیش‌الظلم و دیگر گروهک‌های تروریستی اصلا دور از انتظار نبود.

وقتی که مسئولان دولتی و امنیتی کشور با فریادهای مکرر رهبر حکیم انقلاب درباره مدیریت فضای‌مجازی از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند، طبیعی است که باید با صدای گلوله و نعره اغتشاشگران چرتشان پاره‌ شود که خواب اصحاب کهف چرت شماست.

هنگامی که مراکز فرهنگی، تربیتی و تبلیغی کشور، آموزش و پرورش و دانشگا‌ه‌های ما همت و اراده لازم برای کار فرهنگی را ندارند ، عجیب نیست که اغتشاش‌گران قرآن، مسجد و پرچم عزای سید‌الشهدا را به آتش بکشند.

و البته و صد البته جامعه‌ای که شاکر نعمت امنیت نباشد، دچار ناامنی و اغتشاش می‌شود که کفر، نعمت از کفت بیرون کند.

اما اگر امروز دنبال عاملان حمله تروریستی زاهدان و قاتلان مردم مظلوم در اغتشاشات می‌گردید، آدرس را اشتباه نروید به سمت جماران حرکت کنید، که دروغ‌پردازان وطن‌فروش حول محور خاتمی، سیدحسن مصطفوی و موسوی خوئینی‌ها حلقه‌ زده‌اند و مستانه از آشوب ایجاد شده در کشور رقص کُردی می‌کنند.

چه باید گفت از تسامح، سستی و کوتاهی عزیزانمان در قوه‌قضائیه که سالهاست از محاکمه خاتمی و اطرافیانش، که به هر بهانه‌ای به صورت نظام چنگ میزنند و امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، طفره می‌روند!؟!؟!

چه گویم که ناگفتنش بهتر است.

برادران انقلابی در دستگاه‌های امنیتی و قضایی! مرگ یکبار و شیون هم یکبار بدانید محاکمه و تنبیه خاتمی هرچقدر هم به امنیت کشور لطمه وارد کند و برای نظام هزینه داشته باشد، ضررش از ضربات هر روزه او بر پیکره نظام و خیانتش به مردم وطن بیشتر نخواهدبود.

امروز بجز چند سلبریتی و اپوزیسیون سایه‌نشین و رقاصه‌های لس‌آنجلسی برای خاتمی و هم پیاله‌هایش سرمایه و آبرویی نمانده‌است و وقت محاکمه او فرا رسیده است.

او را به جرم تهیج و تحریک مردم به اغتشاش، تشویش اذهان عمومی، خیانت به وطن و دروغ‌پردازی علیه حاکمیت بازداشت و محاکمه کنید، قبل از آنکه دیرتر شود و حوادث تلخ‌تری پیش بیاید.

امروز به فضل خداوند و به برکت خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام‌ معظم‌ رهبری و صد البته حضور پرشور و فداکارانه مردم انقلابی، نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی‌تر و مقتدرانه‌تر از هر روز ایستاده و دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن، رسواتر و حقیرتر از همیشه به خاک ذلت افتاده‌اند.

پس شایسته‌ است مسئولین محترم امنیتی و قضایی خوف به دل راه ندهند و باشجاعت و شهامت مجرمین، عاملین و آمرین اغتشاشات اخیر را عادلانه محاکمه و مجازات کنند.

لا تحزن ان‌الله معنا

محمدصادق ‌ناطقی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
فضای مجازی ایمان و هویت جوانان را به تاراج برده است
3
0
ناشناس
United States of America
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
رجوی پلید اعلامیه داده که ما بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر اجازه خلع سلاح و آتش متقابل را داریم . مسیح علی نژاد و سلطنت طلبها هم از واژه های کشتار شرافتمندانه و دفاع شرافتمندانه با کوکتل مولوتوف و این جور واژه ها دارند بازی میکنند که جا بیفته . احتمالا نقشه های کشت و کشتار و تخریب گری زیادی در سر دارند . لطفا مراقب باشید
3
0