۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۲۰۵۶۴
مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا خبر داد؛

برگزاری دومین دوره نویسندگی تبلیغی رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت

برگزاری دومین دوره نویسندگی تبلیغی رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت
خانم حکمت نیا از برگزاری دومین دوره محصول محور نویسندگی تبلیغی ـ رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم حکمت نیا در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دومین دوره محصول محور نویسندگی تبلیغی ـ رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت ویژه طلاب و در راستای طرح جانشین پروری و استفاده از ظرفیت تبلیغ مجازی طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان اظهار داشت: این دوره روزهای دوشنبه ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ از تاریخ ۲۵ مهرماه به مدت ۱۰ جلسه به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: هدف از برگزاری دوره های محصول محور رسیدن به خروجی های محتوایی تبلیغی – رسانه ای و ایجاد زیر ساختهای عرضه تولیدات دینی در عرصه فضای مجازی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در پایان این دوره شرکت کنندگان قادر خواهند بود بر اساس میزان نوآوری و خلاقیت خروجی های محصول محور تبلیغی ـ رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت را تولید کرده و از آن در عرصه فضای مجازی استفاده نمایند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی اعلام کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان می توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir در این دوره ثبت نام کنند.

ارسال نظرات