۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۲۰۵۸۵

گزارش عملکرد اداره کل تبلیغ جامعه‌الزهرا در هفته دفاع مقدس

گزارش عملکرد اداره کل تبلیغ جامعه‌الزهرا در هفته دفاع مقدس
بهرامی از حضور و فعالیت بانوان مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد، مدارس و غیره در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم معصومه بهرامی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به جایگاه شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش دفاع مقدس در حفظ این نظام مقدس، اداره کل تبلیغ در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی برنامه‌هایی با حضور فعال و مؤثر مبلغان داشته است.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به یکی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی که فرمودند: «جلسات بزرگداشت شهدا، ادامه‌ حرکت جهادی و ادامه‌ شهادت است»، به برگزاری دوره‌های آموزشی علمی، مهارتی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا بود که این برنامه با همکاری مشترک اداره کل تبلیغ و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان قم برگزار شد.

بهرامی ادامه داد: دوره تربیت راوی زندگی به سبک شهدا برای مبلغان دانش آموزی خواهر و برادر طرح امین استان قم با همکاری موسسه فرهنگی حماسه ۱۷ به مدت چهار روز با حضور اساتید برجسته حوزه، سرداران و فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد که بیش از ۷۰۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر در این دوره شرکت کردند و گواهی پایان دوره به آنها اعطا شد.

وی با اشاره به تولید محتوا با موضوع هفته دفاع مقدس، گفت: زندگی نامه، سبک زندگی و سیره شهدا در طول سال در کانال‌های محتوایی مبلغان ارائه می‌شود که این محتواها توسط مبلغان در برنامه‌های تبلیغی و کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی باز نشر داده می‌شوند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه بیش از ۳۴۰ نفر از مبلغان دانش آموزی طرح امین در سطح مدارس استان قم حضور و فعالیت تبلیغی داشتند، عنوان کرد: این مبلغان در آستانه سال تحصيلی و هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوع در قالب برنامه‌های سبک زندگی شهدایی، یادواره و شبی با شهدا در مدارس و گروه سرود در مدارس اجرا کردند.

بهرامی اضافه کرد: فعالیت مبلغان اداره تبلیغ به عنوان مربیان دختران فاطمی در ۱۰۰  گروه‌ تبلیغی از دیگر برنامه‌های مبلغان بود که در هر گروه، ۲۰ دختر نوجوان حضور داشتند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه نوجوانان در محلات استان، اظهار داشت: در این برنامه‌ها دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری و شرکت در یادواره شهدا، حضور در گلزار شهدا، جلسات خاطره‌گویی شهدا، ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه دفاع مقدس و غیره در دستور کار گرفت.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به فعالیت۱۵۰ نفر از مبلغان در پایگاه‌های بسیج خواهران و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم اشاره کرد و گفت: این مبلغان به عنوان فرمانده پایگاه، مربی و یا سرمربی حلقات صالحین در پایگاه‌ها و کانون‌ها فعالیت مستمر دارند که در این ایام به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

ارسال نظرات