۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۲۰۵۹۶
معرفی کتاب؛

«فریب» کتابی از یک نجات یافته از بهائیت

«فریب» کتابی از یک نجات یافته از بهائیت
کتاب «فریب» جلد سی و دوم «نیمه پنهان» نوشته مهناز رئوفی حاوی خاطرات یکی از نجات یافتگان از بهائیت توسط شرکت انتشارات کیهان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «فريب» جلد سی و دوم «نيمه پنهان» نوشته مهناز رئوفی حاوی خاطرات يكی از نجات يافتگان از بهائيت توسط شركت انتشارات كيهان در دسترس علاقمندان قرار گرفت است.

نويسنده كتاب حاضر «خانم رئوفی» كه علاوه بر كتاب پرمخاطب سايه شوم، كتاب های «چرا مسلمان شدم»، «نامه ای به برادرم» و رمان «مسلخ عشق» را در نقد آموزه هاي سركردگان فرقه ضاله بهائيت و افشای مسايل پشت پرده محافل بهائي و روابط آنها با بيگانگان، بويژه رژيم اشغالگر قدس به رشته تحرير درآورده است، در اين اثر به ابعاد ديگری از اسرار درونيی محافل بهائيان در قالب جذاب داستانی پرداخته است.

چنان كه خود درباره انگيزه هايش در راه نگارش كتاب فريب مي نويسد: «با توجه به ادامه تمسك و توسل بزرگان فرقه بهائيت به فريب در معرفی خود به عنوان آئين و توسل به حقه نيرنگ در جهت حفاظت از سرسپردگان خود در حصر تشكيلات فرقه‌ای، اثر حاضر را با عنوان فريب تقديم می‌كنم، اميدوارم تمامی دوستان و آشنايان بهائی‌ام با خواندن اين كتاب و با درك صحيح از بهائيت، راه گم كرده خويش را، پيدا كرده و از ضلالت و گمراهي خارج و به دنياي نور و روشنايی وارد و در كنار امت بزرگ اسلام از حيات دنيوی خود بهره وافر برده و خانه آخرت خود را از ويرانی نجات دهند.»

«مهناز رئوفی» به عنوان يك بهائی نجات يافته پس از كتاب «سايه شوم» از مجموعه كتاب هاي «نيمه پنهان جلد 26» كه با استقبال خيره كننده مخاطبان روبرو شد، در اين اثر با شيوه اي روايی و هنرمندانه داستان واقعی زن جوانی را روايت می كند كه بر اثر غفلت و نبود شناخت، ناآگاهانه با افراد تشكيلات مافيايی بهائيت به حشر و نشر می پردازد به گونه ای كه در طی مدتی كوتاه خود و خانواده‌اش جملگی در دام اين فرقه ضاله سراسر فريب اسير می شوند و زندگی شان با اتفاقاتی ناگوار همراه می شود.

نويسنده در اين كتاب، هنرمندانه به تبيين ماهيت واقعی فرقه ضاله بهائيت و تشكيلات مافيايی آن پرداخته و ضمن روايت اين داستان واقعی به شيوه های فريبكارانه اين شيادان اشاره می‌ورزد به طوری كه خواننده را آنچنان با قصه خود همراه می سازد كه از خود می پرسد، اين اتفاق چگونه حادث شد.

آلودگی و پليدی غيرقابل تصور سران اين فرقه از موضوعات مهمی است كه به خوبی مورد دقت نظر و توجه نويسنده قرار گرفته است ارزش ها و ضدارزش ها در بهائيت، تعاليم استعماری اين فرقه، ساختار تماميت خواه سران اين تشكيلات مخوف، فساد مالي، اخلاقی، بی بند وباري و هرزگی اعضای تشكيلات بهائی از جمله مواردی است كه نويسنده در روايت ماجرا به يكايك آنها اشاره می كند. تا در نهايت خواننده دريابد كه ترفندهای مبلغان بهائی براي جلب و جذب جوانان بويژه آنها كه از فقر و بيكاري رنج می برند، سرابی بيش نيست، سرابی كه ره آوردی به جز هلاكت ندارد.

كتاب حاضر در شمارگان 3300 جلد و 348 صفحه توسط انتشارات كيهان عرضه شده است.

علاقمندان جهت دريافت اين كتاب و ساير مجلدات «نيمه پنهان» می توانند به نشانی: تهران خيابان فردوسی كوچه شهيد شاهچراغی، موسسه كيهان، «انتشارات كيهان» مراجعه و يا با تلفن‌های 33110201 و 33110709 تماس حاصل کنند.

«فریب» کتابی از یک نجات یافته از بهائیت

ارسال نظرات