۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۷۲۰۶۱۴
استاد خسروپناه در پی شهادت طلبه بسیجی:

روحانیت، مدافع امنیت انقلاب و مردم عزیز است

روحانیت، مدافع امنیت انقلاب و مردم عزیز است
رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی به دست جاهلیت آمریکایی و فتنه گران را در یادداشتی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه در پی شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی به دست جاهلیت آمریکایی و فتنه گران و معاندان نظام اسلامی در یادداشتی تبریک و تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی به دست جاهلیت آمریکایی و فتنه گران و معاندان نظام اسلامی، ریشه مستحکم درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.
روحانیت برای چندمین بار نشان داد که حافظ نظامی است که خون هزاران شهید آن را تعالی داد. آری مهدی عزیزمان ملکوتی شد و ما را در فراقش داغدار کرد؛ اما خداوند عالی ترین مقام را به او عنایت ورزید. مهدی جان شهادتت مبارک و رضوان و جنات نعیم و ضیافت نبوی و علوی نصیبتان باد‌.

شهادت تو نشان داد به کوردلان و مختومان قلوب که اولا قاتلان تو و اغتشاشگران جامعه، دست نشاندگان استکبارند؛ ثانیا روحانیت، همیشه مدافع امنیت انقلاب و مردم عزیز است و هنوز غیرت انقلابی دارد؛ ثالثا به آن عده از روحانیت فسخ و مسخ شده فهماند که انقلاب، مدافعان دهه هشتادی دارد و به جاماندگان حاجتی نیست.

خداوند به والدین به ویژه مادر بزرگوارت و نیز همه بستگان و دوستانت صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند. مهدی جهادگر، تو غروب نکردی که با شهادتت، طلوع نوینی داشتی و به همه طلاب و جوانان دهه هشتادی درس زیستن آموختی.

روحت شاد
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه
طلبه حوزه علمیه قم
۱۱مهر۱۴۰۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
رحمه الله علیه
0
0