۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۰۶۵۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

فعالیت مبلغان در مدارس لازمه تربیت نسل تمدن ساز است

فعالیت مبلغان در مدارس لازمه تربیت نسل تمدن ساز است
حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش گفت: فعالیت مبلغان در مدارس لازمه تربیت نسل تمدن ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد ولی پور در جلسه توجیهی مدیران و معاونین پرورشی شهرستان سلسله که با حضور امام جمعه این شهرستان جمعی از مسئولین و مدیران آموزش پرورش و مدارس و مبلغان طرح امین برگزار شد، گفت: از ظرفیت تبلیغی مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استفاده می شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان وی بر ضرورت توجه به بحث تربیتی دانش آموزان در کنار تحصیل افزود: مربیان پرورشی و مبلغان طرح امین باید به تربیت دینی دانش آموزان و روشنگری بین این نسل توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و جنگ رسانه های نسل جوان و نوجوان جامعه امروز را هدف قرار داده اند، تأکید کرد: تقویت برنامه های تبلیغی و فرهنگی به ویژه در مدارس ضروری است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: با بصیرت افزایی و روشنگری بین دانش آموزان باید مواظب بود که این نسل راه را گم نکنند و ارزش های دینی و انقلابی بین آنان تبیین شود.

وی با اشاره به عملکرد مبلغان طرح امین استان و اهمیت امور تربیتی در قالب شاخصه های ده گانه طرح تربیتی در مدارس گفت: تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد

حجت الاسلام ولی پور یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان سلسله بیش از ۶۰ نفر مبلغ و مبلغه طرح امین به مدارس این شهرستان اعزام شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: همکاری و تعامل بیش از پیش آموزش و پرورش و حوزه علمیه در سطوح مختلف جهت تربیت نسلی تمدن‌ساز ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات