۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۲۰۷۱۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

نیروی انتظامی از نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین دستگاه‌های کشور است

نیروی انتظامی از نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین دستگاه‌های کشور است
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی گفت: نیروی انتظامی از نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین دستگاه‌های کشور است که علاوه بر اجرای ماموریت‌های ذاتی در سایر موضوعات در صحنه حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کاشان با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تجلیل از پرسنل نیروی انتطامی کاشان گفت: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای تقدیر و تجلیل از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت است.

وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین دستگاه‌های کشور است که علاوه بر اجرای ماموریت‌های ذاتی در سایر موضوعات پیش روی نظام همیشه در صحنه حاضر و ایجاد نظم و امنیت تلاش و مجاهدت می‌کنند.

حجت الاسلام بصیرتی با تأکید بر اینکه اگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی نبود قطعا شاهد نظم و آرامش امنیت در جامعه نبودیم، یادآور شد: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش و ساماندهی هیئات مذهبی، عزداری ها، مواکب و دسته‌های عزاداری نقش مهمی را بر عهده داشت.

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتطامی کاشان نیز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تجلیل از پرسنل اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: نیروی انتظامی با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه خود می‌داند در هر صحنه از صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلابی تا حد دادن عرض و آبرو و جان در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: از اینکه نیروی انتظامی می‌تواند خدمتگزار مردم و افتخار نوکری ملت ایران اسلامی را داشته باشد خداوند را شاکر هستند.

فرمانده انتظامی کاشان همکاری مردم شهرستان کاشان در همه صحنه‌های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و نیروی انتظامی را حافظ و ضامن نظم و امنیت و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب دانست.

لازم به ذکر است، رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کاشان، اعضای شورای هیئات و رؤسای هیئات مذهبی به مناسب هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی کاشان دیدار و از زحمات نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه تقدیر و تجلیل کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات