۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۲۰۷۵۷

خانواده طلبه شهید حمید ناظر پناهی تجلیل شدند

خانواده طلبه شهید حمید ناظر پناهی تجلیل شدند
اعضای کنگره ملی شهدای استان قم با حضور در منزل شهید طلبه حمید ناظر پناهی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اعضای کنگره ملی شهدای استان قم در راستای نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، با حضور در منزل شهید طلبه «حمید ناظر پناهی» با مادر و برادران این شهید والامقام دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اینکه روحیه ایثار و مقاومت ملت ایران باعث شده تا بتوانیم با همه مشکلات و تهدیدها و تحریم‌ها، انقلاب را مقتدر به پیش ببریم، گفت: اگر صبر و پایداری خانواده شهدا نبود نمی‌توانستیم استقلال، آزادی و امنیت کشور را حفظ کنیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس با روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری پا در میدان جهاد گذاشتند و رفتند تا ارزش‌ها بماند، بعد از شهدا وظیفه ماست که برای حفظ یاد آنها و زنده نگه‌داشتن راهشان بکوشیم.

هنرمند عنوان کرد: تا کنون بیش از هزار و ۴۰۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم صورت گرفته و این دیدارها تا ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، سید حسین موسوی رابطی مدیر حج و زیارت استان و جمعی از اعضای کنگره ملی شهدای استان قم نیز در این دیدار حضور داشتند.

در این دیدار با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهید حمید ناظر پناهی، هدیه‌ متبرک مقام معظم رهبری و لوح سپاس، از صبر و مجاهدت‌های خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

ارسال نظرات