۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۲۲۴۲۶
آیت الله آملی لاریجانی در پیامی:

عاملان جنایت تروریستی شیراز سریعا شناسایی و مجازات شوند

عاملان جنایت تروریستی شیراز سریعا شناسایی و مجازات شوند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضمن ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز خواستار تسریع در شناسایی و مجازات عاملان آن شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضمن ابراز تاسف و همدردی با مجروحان جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی(ع) خواستار تسریع در شناسایی و مجازات عاملان آن شد.

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جنایت تروریستی که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و مجروح شدن عده ای دیگر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید. ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم این عزیزان و مردم شهید پرور کشورمان، انتظار قطعی از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام تر نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت‌پرده این عمل ددمنشانه اقدام نموده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید. خداوند روح مطهر شهدای ما را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.

صادق آملی لاریجانی؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

ارسال نظرات