۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۲۲۴۵۲
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن در همه عرصه‌ها از جمله جنگ هیبریدی شکست خورده است

دشمن در همه عرصه‌ها از جمله جنگ هیبریدی شکست خورده است
سردار قریشی گفت: ایفای نقش بانوان ما در دفاع مقدس فقط به حفاظت از انقلاب بسنده نشده بلکه شاهد دستاوردهای بسیاری در این چهل ساله هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهیده استان قم که در جامعه‌الزهراء(س) قم برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت وقایع اخیر، خاطرنشان کرد: بسیار محفل خوب و بجایی برگزار شده است تا از زنان عفیف و پاکدامنی یاد کنیم که از آسایش خود گذشتند تا شیطان صفتان پای ناپاکشان به خاک پاک کشور ما نرسد.

سردار قریشی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تجلیل از مقام شهدا و رزمندگان، سه اثر مثبت برای تجلیل از مقام شهدا و مجاهدان را تجلیل از جهاد، تجلیل از مجاهدین و رزمندگان و تشویق به جهت ادامه راه مجاهدان الهی ذکر کرد.

وی افزود: بواسطه خون پاک شهدا است که فتنه‌ها از سر مسلمین و مستضعفین دور می‌شود. شهدا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را در تاریخ ما که همان اطاعت از ولایت و حفاظت از نظام و مبارزه با دشمنان اسلام است را بجا آورده‌اند.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: اگر شهدا و رزمندگان نبودند، اگر صبر و استقامت زنان ایران اسلامی، مادران و همسران و دختران شهدا نبود، ایران عزیزمان با حمله صدام تکه تکه نمی‌شد؟ ایران با حضور کثیف داعش بدتر از عراق و سوریه نمی‌شد؟ در این جهاد و پیروزی زنان مسلمان ما نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور زنان در کنار مردان و حتی در مواردی جلوتر از مردان کشورمان از آغاز نهضت حضرت امام(ره) و به برکت انقلاب اسلامی تجلی یافت؛ به طوری که قبل از انقلاب اسلامی در ایران و هم‌اکنون در کل دنیا به غیر از ایران، زن را به عنوان یک کالایی در خدمت مسائل اقتصادی و سیاسی و اهداف پلید شیطانی و جنسی مردان خودخواه به کار می‌برند.

وی در ادامه افزود: در جبهه مقابله با هجوم دشمنان در دفاع مقدس حضور ارزشمند زنان دستاوردهای مهمی از جمله تقدیم بیش از ۷۰۰۰ شهیده زن به اسلام، ۱۲۵ هزار مادر شهید و بیش از ۶۱ هزار همسر شهید و ۶۷۰۰ مادر آزاده داشت که اگر صبوری نمی‌کردند ما مشکلات بسیار بیشتری می‌داشتیم.

سردار قریشی ابراز کرد: ما در کشور عزیزمان به کمک همین همسران و مادران شهدا در عرصه‌های سیاسی و گفتمانی که شاید مهمترین علت دشمنی استکبار جهانی با ایران بود، علاوه بر اینکه رژیم مستبد پهلوی را از سر راه برداشت بلکه بر دو گفتمان غالب شرق و غرب نیز غلبه پیدا کرد؛ در عرصه جنگ هیبریدی و یا جنگ نرم هم این مادران و همسران این مرز و بوم بودند که موجب اعتلای این کشور شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشمرده و گفت: انقلاب اسلامی علی رغم خواسته دشمنان ثابت کرد که نه تنها در تمامی عرصه‌های پزشکی، فرهنگی، نظامی و سیاسی ایستادگی کرده و پیروز شد، بلکه مسیر پیشرفت و ترقی را طی کرده و امروزه به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی می‌شود.

ارسال نظرات