۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۲۴۵۹

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
مازندران - اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با صدور پیامی حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با صدور پیامی حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است، 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ

خدا مؤمنان را از هر مکر و شر دشمن نگاه میدارد، که خدا هرگز خیانتکار کافر ناسپاس را دوست نمیدارد.
(سوره حج- 38)

حمله تروریستی و وحشیانه عاملان داعشی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز جنایتی دیگر از جنس وهابیت متحجر و صهیونیسم جهانی این جرثومه های زاییده استکبار و دولت های خون آشام آمریکایی و عمله های غربی به ظاهر متمدن است که قلب مسلمانان و شیعیان و آزادمردان کشور عزیز ما ایران و اقصی نقاط جهان را جریحه دار و داغدار کرد .
ریختن خون زنان ، مردان و کودکان بی گناهی که فقط برای زیارت و توسل به حریم خاندان اهل بیت علیهم السلام پناه برده بودند در زیر سایه ی سیاه ، اغتشاشات و آشوب های اخیر رقم خورده است و بی شک خروش و خشم امت ایران اسلامی که امروز بواسطه صبر، متانت شان ، پنهان مانده است بزودی اتفاق خواهد افتاد و بار دیگر طوفان حضور عظیم مردمی ملت وفادار و مومن، دنیا را متحیر خواهد کرد.

ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده های معزز شهدا و جانبازان این حادثه، باید اذعان کرد که این عمل تروریستی نشان از عمق کینه ورزی و خباثت دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام ناب محمدی است که امروز ایران عزیز اسلامی توانسته است به عنوان یک قطب بزرگ جهانی بسیاری از معادلات و نقشه های شیطانی استکبار را برای استیلا و تسلط آنان بر اقصی نقاط جهان، برهم زند.

امروز و در یک جنگ نابرابر رسانه ای و عملی، دشمنان خارجی و داخلی اسلام و انقلاب به سرکردگی آمریکا و صهیونیست، همه ی تلاش خود را بکار بسته اند تا بتوانند به هر طریقی با استفاده از همه ابزارهای تبلیغاتی و با تولید اخبار کذب و توان حداکثری و ظرفیت عناصر نفوذی، عمال خارجی و فریب خوردگان و عواطف برخی از جوانان، بر این درخت تناوری که چشم و امید مظلومان ، مستضعفان و آزادیخواهان جهان است، صدمه ای وارد کنند، غافل از آنکه ایدئولوژی این انقلاب عزیز در سراسر جهان ریشه دوانده است.

امت بزرگ ایران اسلامی، در طول چهار دهه از طلوع خود، به مدد الهی و در ظل توجهات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رهبری مدبرانه امامین انقلاب و همچنین به برکت جانفشانی های جوانان غیور خود توانسته است به پیشرفت های بسیاری دست یابد و در این مسیر قله های علم و فناوری و دفاعی بسیاری را فتح کرده است و مطمنا با حضور مستمر، در صحنه های مختلف بین اللمی پرفروغ تر از همیشه ظاهر خواهد شد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه های مردمی و انقلابی؛ شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، نهضت پیشرف زنان استان و همچنین کانون های فرهنگی تبلیغی سراسر مازندران، ضمن اعلام انزجار از آشوب های اخیر و هشدار به آشوب طلبان و خناثان، حمله وحشیانه عاملان داعشی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و شهادت جمعی از زائرین و عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را تسلیت و تعزیت عرض نموده و آرزوی صحت و سلامی برای مجروحین این حمله تروریسی را از خداوند منان مسئلت داریم و اعلام می کنیم، همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و آماده شهادت در راه و مسیری که بی شک ، مسیر قرب الهی و رسیدن به کمال انسانی است هستیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات