۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۷۸۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات کرمانشاه تشریح کرد؛

جزئیات راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه

جزئیات راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه
کرمانشاه ـ سروری به تشریح جزئیات راهپیمایی ۱۳ آّبان در کرمانشاه پرداخت و گفت: روز ۱۳ آبان نقطه عطفی در استکبارستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطفی در استکبارستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: استکبار جهانی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریع نکرد و همواره در جبهه های مختلف به دنبال این بوده و هست تا حرکت رو به رشد و پیشرفت نظام اسلامی را متوقف کند.

سروری افزود: روز 13 آبان روز فریاد، روز شهادت، روز مشت‌های گره کرده بر ضد طاغوت زمان و روزی است که ملت بزرگ ایران یکصدا فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

وی تصریح کرد: مردم سراسر استان کرمانشاه در روز 13 آبان ماه با حضوری پرشور و دندان شکن در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان در شهر کرمانشاه ساعت 10 صبح از میدان انقلاب اسلامی تا مقابل مسجد جامع برگزار خواهد شد و پس از آن نیز نماز جمعه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برپا می شود و نیز در شهرستان های استان هم این راهپیمایی براساس اعلام صورت گرفته برگزار خواهد شد./1400/

ارسال نظرات