۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۲۸۴۰

بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات مقتدرانه موفق به کشف یک تن و ۱۹۳ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری سه قاچاقچی در این استان شدند.

 پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران انتظامی چابهار با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از این شهرستان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام تیمی از اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودروی تریلی در ورودی گمرک شهرستان در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و جهت بررسی دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز پلیس در بازرسی از خودروی تریلی مقدار یک تن مواد افیونی از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و راننده خودرو تریلی نیز دستگیر شد.

وی بیان کرد: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی سراوان با انجام اقدامات گسترده و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودری پژو ۴۰۵ که در یکی از خیابان‌های شهرستان پارک بود مشکوک و با هماهنگی صورت گرفته در بازرسی از این دستگاه خودروی سواری مقدار ۱۹۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری کشف و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر درچابهار و سراوان، ۳ قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و یک دستگاه خودرو تریلی و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نیز متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۱۹۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری کشف و سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات