۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۳۱۹۶

جزئیات شهادت مامور پلیس در خاش

جزئیات شهادت مامور پلیس در خاش
راننده یک وانت پیکان حامل مواد مخدر وقتی مأموران ایست و بازرسی را مقابل خود دید در اقدامی تهاجمی با خودرو یکی از مأموران را زیر گرفت و به شهادت رساند.

به گزارش مشرق، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت؛ به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی عصر جمعه تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با رعایت موارد ایمنی و امنیتی اقدام به راه‌اندازی ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروهای ورودی به شهرستان در محور سراوان کردند. در این میان راننده یک دستگاه خودروی پیکان وانت بدون توجه به علائم و هشدارهای پلیس با سرعت زیاد به سمت ایست و بازرسی حرکت کرد و به‌صورت تهاجمی با پلیس افتخاری «مرتضی غلامیان» که وظیفه کنترل و تردد خودروها را داشت برخورد و وی را به سختی مجروح کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد؛ پس از این اقدام تهاجمی مأموران انتظامی ۲ نفر از عاملان این جنایت را در صحنه دستگیر و خودرو وانت پیکان را توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو ۵۱ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

سردار طاهری در خاتمه افزود؛ پلیس افتخاری «غلامیان» بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما با وجود تلاش کادر درمانی متأسفانه به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض شهادت نائل آمد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات