۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۳۲۵۸
رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان:

مسابقه مفرد مؤنث مخاطب از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود

مسابقه مفرد مؤنث مخاطب از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود
اصفهان ـ شجاعی گفت: مسابقه «مفرد مؤنث مخاطب» مسابقه ای است مجازی با موضوع مهارت‌های زندگی که ویژه عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری مسابقه «مفرد مؤنث مخاطب» با محوریت مهارت های زندگی ویژه عموم مردم، گفت: محتوای مسابقه در سه بخش مهارت های زندگی استاد مهرداد دشتی، مهارت های زناشویی استاد اکرم رحیمی و تربیت جنسی فرزند استاد سید احمد حسینی در قالب 83 فایل صوتی آماده سازی شده است.

وی در ادامه افزود: برای دسترسی به این فایل ها نیاز است اپلیکیشن روزبرگ را از نشانی اینترنتی dte.bz/rooz نصب و در قسمت صفیر مسابقه «مفرد مؤنث مخاطب» را دنبال کنید و همه محتوای ارائه شده را با برنامه ریزی روزانه گوش کرده و با خلاصه برداری برای شرکت در آزمون آمادگی کامل را کسب نمایید.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد:  جوایز نفر اول تا سوم به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان خواهد بود که به ده نفر بعد نفری دویست هزار تومان هدیه خواهد شد.

شجاعی در پایان با بیان اینکه مسابقه توسط اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: این مسابقه در تاریخ 12 آذر ماه 1401 به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می شود و لذا علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی c88.ir/zendegi مراجعه نمایند./1304/

مسابقه مفرد مؤنث مخاطب از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات