۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۲۳۲۶۶
حجت الاسلام شعبان زاده بیان کرد؛

نقش شاعران و مداحان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن

نقش شاعران و مداحان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: شاعران آیینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام می‌توانند با روایت‌های هنرمندانه خود، گوشه‌ای از محاصره تبلیغاتی را بشکنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در سوگواره شعر شهیدان حرم اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما از سه درگاه هنر، خبر و شبکه‌های اجتماعی محاصره تبلیغاتی شده‌ایم، بنابراین علت فریضه‌شدن و قطعی‌شدن جهاد تبیین این است که این محاصره شکسته شود.

وی افزود: اگر توان شکست این حصر تبلیغاتی را نداشته باشیم، دشمن روایت خودش را به دروغ القا می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم قدرت تاثیرگذاری شاعران آیینی استان قم را کم‌نظیر دانست و گفت: شاعران آیینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام می‌توانند با روایت‌های هنرمندانه خود، گوشه‌ای از محاصره تبلیغاتی را بشکنند.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده بر لزوم هم‌افزایی جبهه انقلاب برای غلبه بر روایت‌های غلط دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: جریان‌های انقلابی چون یکپارچه نیستند، نمی‌توانند بر روایت‌های دشمنان غلبه کنند. البته در دوره اخیر زمینه یکپارچه‌سازی فعالان و نهادهای انقلابی در استان فراهم شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: باید شبکه جریان ولایی را تقویت کنیم تا امر حضرت آقا اجابت شود.

در ادامه استاد غلامرضا فلاح رئیس کانون شاعران آئینی استان قم در مراسم سوگواره شعر شهیدان حرم گفت: هنوز شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تشییع نشده بودند که برنامه ریزی برای برگزاری سوگواره شعر شهدای حرم انجام پذیرفت.

وی افزود: شاعران آئینی جز اولین کسانی بودند که حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند و شعرهای حماسی در این زمینه سرودند که هر کدام می‌تواند جامعه را به تلاطم بیاورد.

فلاح یادآور شد: خوشبختانه شاعران آئینی در ارسال آثار به این سوگواره استقبال چشمگیر داشتند و در فرصت اندکی که داشتیم فراخوانی در رسانه کانون شاعران آئینی استان قم منتشر شد که در مدت سه روز ۱۱۰ اثر به دست ما رسید که کار بزرگی بود.

وی گفت: در مجموع ۵۰۰ اثر در قالب‌های مختلف شعری از سوی شاعران استان قم و سراسر کشور به سوگواره شعر شهیدان حرم ارسال شد که در این مراسم برخی از شاعران برگزیده به شعرخوانی پرداختند و امیدواریم این آثار به صورت مطلوبی گردآوری شده و در اختیار مداحان اهل بیت (ع) قرار گیرد تا بتوانند در مراسم‌هایی که دارند از آنان استفاده کنند.

خاطرنشان می شود، سوگواره شعر شهیدان حرم توسط کانون شاعران آئینی استان با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و بسیج مداحان قم تدارک دیده شد که با استقبال خوب اهالی شعر و ادب مواجه شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی رضاعرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
عالی بود تعبیر "حصر تبلیغاتی"عالی بود در مواجهه باهجوم ومحاصره تبلیغاتی ونرم وتروریسم رسانه ای دشمن چه بایدکرد؟؟؟؟؟این سوال رابه اقتراح بگذاریید
0
0