۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۲۳۴۸۲
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شکری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری بوده و کسانی که موجب برافراشته شدن ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، قابل تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در حسینیه «شهید صیدولی ملکی نمکی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از خانواده شهید ملکی بابت برپایی حسینیه شهید که محل تجمع عموم مردم و خانواده شهدا و ایثارگران شده است، اظهارداشت: کسانی که موجب برافراشته شدن ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، قابل تقدیر هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: حسینیه شهید مکان امنی است که اشخاص بواسطه ایمانشان به این مکان امن می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین شکری گفت: مومن کسی است که آغوشش برای امنیت دادن به مردم باز است، چرا که مومن به واسطه ایمانش و نگاهی که به خدا، آخرت و صراط دارد فرد مورد اعتماد مردم است.

وی در خصوص آثاری که یک فرد مومن در جامعه از خود برجای می گذارد، عنوان کرد: مردم در پناه فرد مومن در امنیت مالی، جانی و آبرویی قرار می گیرند و شهدا نمونه بارز این افراد مومن هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مومن برای دفاع از کیان وطن و مردم زبانش گویا می باشد،  گفت: همه کسانی که مجالس شهدا حضور دارند سعی کنند که پناهگاه عزت و آبروی مسلمانان باشند، چرا که تا زمانی حرفتان و رفتارتان هدایتگر است و در مسیر اسلام قدم برمیدارید خداوند همراه شماست.

حجت الاسلام والمسلمین شکری بیان کرد: کسانی که متولی و بانی ایجاد حسینیه و خانه های شهید هستند تا همیشه و تا آخرت ثواب این کار برای آنها ثبت و ضبط است و بعنوان باقیات و صالحات برای آنها نوشته می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات