۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۲۳۴۹۷
در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم:

آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار شد

آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار شد
آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانه کتاب و ادبیات ایراندر مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس  قبل از ظهر امروز با حضور علی رمضانی، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیر سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی‌ابن ابیطالب قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

این نمایشگاه با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شده و سپاه امام علی‌ ابن ابی‌ طالب(ع)‌ استان قم مجری آن است و در این نمایشگاه از ۲۰ عنوان کتاب جدید در رابطه با دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

ایجاد غرفه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای استفاده گروه‌های سنی مختلف و بخصوص کودکان همراه با اجرای برنامه‌های جذاب، فروش لوازم التحریر با نمادهای ایرانی و اسلامی، اجرای تئاتر و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوع‌های مرتبط با دفاع مقدس از جمله برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده در جریان برگزاری این نمایشگاه است.

سردار موحد در این نمایشگاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت حفظ نام و یاد شهدا بیان کرد: هفته قبل محضر رهبر انقلاب بودیم که فرمودند یاد شهدا باید زنده بماند و پیام شهدا به زبان هنر به جامعه منتقل شود. برای تحقق این هدف، توانستیم ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه از امروز پنج شنبه (۱۹ آبان) با حضور ناشران، فعالان فرهنگی و دست اندرکاران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به مدت ۹روز، هم‌زمان با هفته کتاب در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) شهر قم دایر خواهد بود.

ارسال نظرات